لوگو سفید پاشا 24

بیمارستان های مشهد

بیمارستان های مشهد یکی از بخش های مهم و حیاتی شهر مشهد می باشد که برای ساکنین شهر و همینطور مسافران اهمیت زیادی دارد. در این مقاله چند مورد تاپ را معرفی می کنیم.
بیمارستان های مشهد
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر بیمارستان های مشهد

بیمارستان های مشهد یکی از بخش های مهم و حیاتی شهر مشهد می باشد که برای ساکنین شهر و همینطور مسافران اهمیت زیادی دارد. با توجه به اینکه شهر مشهد یکی از کلان شهر های بزرگ کشور محسوب می شود، بیمارستان های بسیاری در این شهر احداث شده است که در این مقاله به شما عزیزان معرفی می کنیم.

 

بهترین بیمارستان های مشهد

بعضی از بیمارستان های مشهد از نظر تخصص و رسیدگی بسیار معروف هستند و گاهی دلیل مسافرت بسیاری از افراد به شهر مشهد نیز می شوند. در ادامه لیستی از بهترین بیمارستان های مشهد را برایتان در نظر گرفته ایم تا در صورت لزوم (تنتان همیشه سلامت) بتوانید به بهترین بیمارستان های مشهد مراجعه نمایید.

 

بیمارستان امام رضا مشهد | دانشگاه علوم پزشکی

یکی از معروف ترین بیمارستان های مشهد، بیمارستان امام رضا می باشد که به عنوان یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین بیمارستان های مشهد به شمار می رود. این بیمارستان با مساحت بیش از 5 هکتار در سال 1313 احداث شد و در طی سال ها مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت. بیمارستان امام رضا قابلیت درمانی انواع جراحی ها، مسمومیت ها، سوختگی و … را با بهترین پزشکان و جراحان دارد. بخش های مختلف این بیمارستان نیز عبارتند از بخش داخلی، درمانگاه، آزمایشگاه، زایشگاه، کودکان، جراحی، چشم پزشکی، دندانپزشکی، عفونی و رادیولوژی می باشد و دارای 843 تخت است.  بیمارستان امام رضا جزو بیمارستان های دولتی مشهد به شمار می رود و از این رو هزینه معالجه مناسبی دارد.

محوطه بیرونی بیمارستان نیز بسیار بزرگ و سرسبز می باشد و امکاناتی همچون سرویس بهداشتی، نمازخانه، بوفه، سوپرمارکت و … را داراست.

بیمارستان امام رضا مشهد

 

آدرس بیمارستان امام رضا مشهد

مشهد، خیابان ابن سینا، میدان امام رضا، بیمارستان امام رضا(ع)

تلفن: 38050

 

بیمارستان قائم مشهد

بیمارستان قائم مشهد یکی دیگر از بیمارستان های معروف و دولتی مشهد می باشد که در سال 1339 احداث شد. در سال های بعد حدود 7000 مترمربع به محیط بیمارستان اضافه گردید که در آن ساختمان های جدید بنا شد و ساختمان های قدیمی قبلی مورد بازسازی قرار گرفت. کادر پزشکی  این بیمارستان نیز از پزشکان و جراحان خبره ای تشکیل شده است و به نسبت خدماتی که ارائه می دهند هزینه مناسبی را دریافت می کنند. از مزایای بیمارستان قائم دسترسی آسان به آن است. زیرا این بیمارستان دارای دو نبش می باشد که یکی از سمت خیابان احمد آباد، ایستگاه مترو قائم و دیگری در سمت خیابان کوهسنگی قبل از میدان تقی آباد قابل دسترسی می باشد.

بیمارستان قائم مشهد

 

آدرس بیمارستان قائم مشهد

مشهد، تقی آباد، خیابان احمد آباد، مرکز آموزشی و پژوهشی و درمانی قائم

 

بیمارستان فارابی مشهد

بیمارستان نیمه دولتی فارابی با قردادی که با بیمه تامین اجتماعی دارد، به افراد تحت پوشش این بیمه به صورت رایگان خدمات ارائه می دهد. بیمارستان فارابی با استاندارد های بین المللی با 202 تخت ساخته شده و موقعیت قرار گیری بسیار مناسبی دارد. بخش های مختلف این بیمارستان شامل گوارش و کبد، کودکان، قلب و عروق، چشم، دندان پزشکی، گوش و حلق و بینی، جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، پزشکی هسته ای، اختلالات خواب، کلیه و مجاری ادراری، اورولوژی، پزشکی ورزشی، توانبخشی، پلاستیک و زیبایی، پیوند ها، داخلی، ریه، عفونی و … می باشد.

بیمارستان فارابی مشهد

 

آدرس بیمارستان فارابی مشهد

مشهد، بلوار وکیل آباد، نبش خیابان کوثر

تلفن: 38817980

 

بیمارستان سینا مشهد

بیمارستان و زایشگاه سینا جزو اولین بیمارستان های خصوصی در بین بیمارستان های مشهد می باشد که در سال 1347 توسط 7 دکتر عالی رتبه افتتاح گردید. در سال های بعد کم کم به مساحت بیمارستان اضافه شد و تعداد تخت های موجود در بیمارستان از 75 تا به 130 تخت رسید. بیمارستان سینا دارای 11 بخش تخصصی می باشد و با پزشکان خبره ای که دارد، سخت ترین و پیچیده ترین عمل ها و جراحی ها را به نحو احسنت انجام می دهند. بخش های مختلف بیمارستان سینا شامل بخش داخلی، گوش، حلق و بینی، ارتوپدی، ارولوژی، جراحی مغز و اعصاب، اطفال، زایشگاه، چشم، NICU و ICU می باشد. د رحال حاضر حدود یکصد و پنجاه پزشک متخصص با بیمارستان تخصصی سینا همکاری می کنند.

بیمارستان سینا مشهد

 

آدرس بیمارستان سینا مشهد

مشهد، خیابان رازقی شرقی، بیمارستان و زایشگاه سینا

تلفن: 38515450

 

بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد | هتل بیمارستان

یکی از بهترین بیمارستان های مشهد بیمارستان فوق تخصصی رضوی می باشد که تنها بیمارستانی است که به عنوان هتل بیمارستان در مشهد شهرت دارد. بیمارستان فوق تخصصی رضوی از در سال 1384 با 324 تخت شروع به بهره برداری کرد و به علت فعالیت های چشم گیری که داشت به سرعت خود را بین بهترین بیمارستان های مشهد قرار داد. بیمارستان رضوی دارای بخش های جراحی مغز و اعصاب، قلب، زنان و زایمان، عمومی، ارتوپدی، ارولوژی، چشم، داخلی، توراکس، فک و صورت، آنکولوژی، کلیه، اورژانس، دیالیز، غدد، اطفال، پوست، دندانپزشکی، ریه، عفونی و  CCUمی باشد.

بیمارستان رضوی مشهد

 

آدرس بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد

مشهد، بزرگراه شهید کلانتری، بعد از پل قائم، بیمارستان رضوی

تلفن: 05136668888

 

بیمارستان ارتش مشهد

بیمارستان ارتش مشهد تنها چند سال با یک قرن شدن سن بیمارستان فاصله دارد. بیمارستان ارتش در سال 1304 افتتاح گردید و با به روز رسانی ها و نوسازی هایی که انجام شد تا به الان سرپا مانده است. این بیمارستان همانند نامی که دارد برای افراد نظامی می باشد که می توانند از خدمات رایگان استفاده نمایند. همچنین افراد عادی نیز با پرداخت کردن هزینه می توانند از این بیمارستان استفاده کنند. بیمارستان ارتش مشهد دارای بخش های زیادی از جمله بخش داخلی، ارتوپدی، چشم، عفونی، قلب، ریه، روانپزشکی، زنان و زایمان، ارولوژی، نورولوژی، اورژانس، اطفال، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، فیزیوتراپی، گوارش، CCU ، ICU و … می باشد.

بیمارستان های مشهد

 

آدرس بیمارستان ارتش مشهد

مشهد، خیابان بهار، جنب فروشگاه اتکا، بیمارستان ارتش 550

تلفن: 0513854140

 

سخن پایانی

در این مقاله چندین مورد از بهترین بیمارستان های مشهد را به شما همراهان پاشا گشت پارس معرفی کردیم. اگر قصد سفر به مشهد را دارید، بهترین و راحت ترین روش سفر شما می تواند تهیه تور مشهد از سایت ما باشد. ما با ارائه مشاوره های رایگان و پشتیبانی، بهترین ها را برای شما برنامه ریزی می کنیم تا سفری بی دقدقه داشته باشید.

پاشا گشت پارس همراه همیشگی شماست.

پرسش پاسخ های متداول
خیابان ابن سینا، میدان امام رضا، بیمارستان امام رضا(ع)
تقی آباد، خیابان احمد آباد، مرکز آموزشی و پژوهشی و درمانی قائم
بلوار وکیل آباد، نبش خیابان کوثر
بزرگراه شهید کلانتری، بعد از پل قائم، بیمارستان رضوی
آخرین مطالب