لوگو سفید پاشا 24

تله کابین کیش | میکامال کیش

تله کابین کیش یا مجموعه میکامال یکی از جاذبه های تفریحی پرطرفدار جزیره است و از منحصر به فرد ترین تله کابین های کشور به شمار می روند.
تله کابین کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر تله کابین کیش | میکامال کیش

سفر به جزیره کیش تجربه ای بی نظیری است که همه دوست دارند امتحانش کنند، زیرا در جزیره کیش امکانات تفریحی بسیار زیادی برای سپری کردن اوقات فراغت ناب وجود دارد. یکی از این تفریحات تماشای چشم انداز جزیره از فراز آسمان های کیش می باشد که در تله کابین میکامال کیش می توانید تجربه اش کنید! در این مقاله می خواهیم این تله کابین را با تمامی امکاناتش معرفی کنیم.

با پاشا گشت پارس همراه باشید.

 

تله کابین میکامال بر فراز آسمان های کیش

میکامال یا همان تله کابین کیش یکی از جاذبه های گردشگری جزیره است. میکامال 20 کابین معمولی و 2 کابین VIP به همراه امکانات ویژه دارد. البته این به معنی بی کیفیتی کابین های معمولی نمی باشد و کابین های معمولی میکامال نیز از منحصر به فرد ترین تله کابین های کشور به شمار می روند. این کابین ها دارای سیستم پخش موسیقی، نمایشگر، ارتباط بی سیم دو طرفه با ایستگاه، نورپردازی داخلی و خارجی و … هستند. امکانات دو کابین VIP به غیر از امکانات معمولی شامل اینترنت بی سیم، iPad و پذیرایی ویژه می باشد.

تله کابین میکامال

 

معرفی و ساخت مجموعه میکامال

مجموعه تفریحی و تجاری میکامال در زمینی به مساحت 3 و نیم هکتار و با 200 هزار متر مربع زیر بنا در جزیره کیش احداث شد. میکامال دارای 7 طبقه است که 2 طبقه آن پارکینگی با ظرفیت بیش از 1000 خودرو دارد. همچنین دارای 5 طبقه تجاری با تعداد حدودا 700 واحد تجاری می باشد و 5 ورودی در بخش های مختلف دارد.

مجموعه میکامال کیش

 

ظرفیت تله کابین کیش چند نفره است؟

کابین های معمولی ظرفیتی 8 نفره دارند و گزینه مناسبی برای خانواده ها و گروه های دوستانه می باشد. کابین های VIP نیز چهار نفره هستند و برای افرادی که می خواهند از امکانات بیشتری برخوردار باشند، مناسب است.

به طور کلی تله کابین میکامال کیش شامل 9 دکل و 3 ایستگاه می باشد و می تواند در هر ساعت 600 نفر را جا به جا نماید.

تله کابین میکامال کیش

 

مسیر تله کابین کیش چگونه است؟

مسیر رفت و برگشت این تله کابین بین مجموعه بزرگ تفریحی، گردشگری میکامال و اسکله تفریحی کیش می باشد و حدود 3 کیلومتر است و به عبارتی 30 دقیقه هیجان انگیز برای شما خواهد بود. چشم اندازی بی نهایت زیبا و رویایی از منظره جزیره و دریای خلیج فارس منتظر شماست.

منظره تله کابین کیش

 

امکانات تفریحی مجموعه تله کابین کیش چیست؟

به غیر از تله کابین زیبا، امکانات بی شماری در مجموعه میکامال وجود دارد که می تواند حسابی توجهتان را جلب کند. بخشی از آنها را در ادامه معرفی می کنیم.

 

هتل زامبی کیش | جدید ترین اتاق فرار کیش

هتل زامبی کیش یکی از مجموعه های اتاق فرار و قلعه وحشت می باشد که در مساحت 550 مترمربع در طبقه 4 مجموعه تفریحی میکامال کیش طراحی شده است. تمامی هتل ها نشانه از سکون و آرامش است ولی هتل زامبی دقیقا برعکس این عمل می کند. در هتل زامبی شما اقامتی کوتاه مدت به همراه ترس و هیجان زیاد را تجربه خواهید کرد. ساختمان و فضای داخلی این هتل به گونه طراحی شده است که در تمامی لحظات بتوانند شما را بترسانند و هیجان را القا کنند. از تصاویر روی دیوار گرفته تا دکور و گریم کارکنان هتل، همه و همه دست به دست هم داده اند و برای ترساندن شما آماده هستند.اگر برای محک زدن شجاعت خود و تجربه ی خاصی از هیجان و آدرنالین آماده هستید، هتل زامبی منتظر شماست.

هتل زامبی کیش

 

پردیس سینمایی میکامال

میکا مال کیش دارای پردیس سینمایی با 3 سالن سینما می باشد که هر سالن با ظرفیت 160 نفر در طبقه چهارم مجموعه قرار گرفته است. این سینما از پیشرفته ترین فناوری ها بهره گرفته و امکان نمایش فیلم های سه بعدی تا نه بعدی را دارد. یکی از 3 سالن این پردیس سینمایی VIP می باشد که ظرفیتی 60 نفره دارد. از امکانات این سینما می توان به منظره رو به دریا و تله کابین، امکان برگذاری تئاتر و همایش، قابلیت سرو غذا در سالن VIP و … اشاره کرد.

شماره ارتباطی: 07644486844

سینما میکامال

 

پاتیناژ میکامال بهشت خنک و وسوسه کننده کیش

در هوای گرم و شرجی جزیره کیش، سالن برفی و خنک پاتیناژ میکا مال کیش حکم یک بهشت وسوسه کننده را دارد و می توانید گردشگران زیادی را در هر فصلی از سال به خود جذب کند. پاتیناژ میکامال اولین پیست پاتیناژ ایران در ابعاد استاندارد جهانی است که با وسعت 1800 متر مربع ساخته شده. در پاتیناژ میکامال می توانید در محیطی شاد و سرزنده، اسکیت رو یخ را آموزش ببینید و تمرین کنید و در نهایت خاطرات زیبایی را از کیش برای خود برگزینید.

پاتیناژ میکامال کیش

 

آکواریوم میکامال شگفتی دنیای زیر آب

از دیگر جاذبه های دیدنی جزیره کیش، آکواریوم بزرگ میکا مال می باشد. خیلی از ما دوست داریم سفری به دنیای زیر آب ها و اقیانوس ها داشته باشیم و موجودات دریایی را ببینیم و بشناسیم. در مجموعه تفریحی میکا مال امکان این بازدید فراهم شده است! آکواریم میکامال با آسانسور های شیشه و نمای 360 درجه تجربه ای وصف ناپذیر و جذاب می باشد. گونه های آبزیان و ماهیان آب های شور و شیرین در این آکواریوم گرد آوری شده اند. خبر مهیج این است که می توانید در این آکواریوم بزرگ غواصی کنید! برای علاقه مندان دریاها و اقیانوس ها این یک فرصت طلایی فراتر از سرگرمی و تفریح می باشد.

آکواریوم میکامال کیش

 

تونل باد میکامال یک پرواز هیجان انگیز

تا به حال آرزوی پرواز، شناور بودن در هوا یا سقوط آزاد را در سر داشته اید؟ تونل باد مجموعه میکامال می تواند این آرزو را به یک خاطره فراموش نشدنی تبدیل کند.

حالا شاید براتون این سوال پیش بیاید که تونل باد چیست؟ تونل های باد فضایی است که از طریق جریان باد قوی نیروی جاذبه و گرانش را خنثی می کند و فردی که درون آن قرار دارد را در هوا معلق نگه می دارد. از انجایی که تونل باد میکا مال با محفظه ای شیشه ای ساخته شده است، افرادی که در بیرون قرار دارند می توانند تجربه پرواز شما را در تونل باد تماشا کنند. برای تجربه این تونل تجهیزاتی از جمله لباس و کلاه مخصوص را در اختیارتان می گذارند و آموزش کوتاه و مختصری زیر نظر مربی به شما داده می شود تا بتوانید به بهترین نحو از این تجربه هیجان انگیز لذت ببرید.

تونل باد میکامال

 

ماساژ، اسپا و زیبایی در میکامال کیش

بعد از یک سفر طولانی و پر تلاطم، گذراندن دقایقی پر از آرامش در سالن های اسپا و ماساژ روح و جانتان سر حال می آید. در طبقه دوم میکامال انواع خدمات سلامت و زیبایی ارائه می شود و می تواند خستگی را از بدنتان بیرون کند.

 

بولینگ مریم میکامال تفریحی پر هیجان و شادی

از دیگر امکانات تفریحی مجموعه میکامال، بولینگ مریم میکامال می باشد بر اساس استاندارد های جهانی ساخته شده است و میتواند میزبان خوبی برای سپری کردن اوقات فراغت باشد.

شماره تماس: 07644486593

بولینگ مریم کیش

 

دیگر امکانات مجموعه میکامال کیش چیست؟

این مجموعه دارای قسمت تجاری می باشد که دسته بندی برخی از مغازه ها به شرح زیر است.

  • هایپر مارکت
  • لوازم دیجیتالی
  • لباس مردانه
  • لباس زنانه
  • لباس بچگانه
  • جواهرات
  • اکسسوری
  • ورزشی

همچنین میکامال دارای رستوران های بسیار با کفیت با غذا های لذیذی با انواع منوی غذایی می باشد. غذا هایی از جمله:

  • محلی شمالی
  • محلی مشهدی
  • محلی کیش
  • گیاهی
  • ایرانی
  • آسیایی
  • دکه غذا

امکانات تله کابین کیش

 

آدرس تله کابین میکامال کیش کجاست؟؟

جزیره کیش، بلوار فردوسی، میدان آبشار، مرکز خرید و تفریح میکامال

تله کابین میکامال کیش پل ارتباطی میان دو منطقه گردشگری جزیره است که از بام مجموعه بزرگ تفریحی، گردشگری میکامال شروع شده و تا اسکله تفریحی کیش ادامه دارد.

 

ساعت کاری تله کابین کیش

ساعت کاری این مجموعه در فصل های مختلف سال متغییر می باشد و برای اطلاع دقیق می توانید با آنها تماس بگیرید اما به طور کلی ساعت کاری از 9 صبح الی 12 شب می باشد.

شماره تماس: 09199364115

 

جاذبه های دیدنی و تفریحی نزدیک به تله کابین کیش

 

هتل های نزدیک به تله کابین میکامال کیش کدام اند؟

  • هتل پانوراما کیش
  • هتل میراژ کیش
  • هتل گامبرون کیش
آخرین مطالب