لوگو سفید پاشا 24

رستوران معین درباری مشهد + تاریخچه و آدرس

بازدید از رستوران معین درباری مشهد را در لیست کار های این هفته خود قرار دهید و از تجربه لذت بخش صرف غذای ناب ایرانی بهره مند شوید. از بهترین رستوران های مشهد غافل نشوید.
رستوران معین درباری مشهد
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر رستوران معین درباری مشهد + تاریخچه و آدرس

رستوران معین درباری مشهد و میشناسین؟ دلتون می خواد به همراه جمعی از عزیزان به رستورانی خاص و دلربا و در عین حال با کیفیت بروید؟ عکس های زیبا بگیرید و از طعم خوش غذا سرشار از لذت شوید؟ خب پس باید شما را با رستوران معین درباری مشهد یکی از بهترین رستوران های مشهد آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

معرفی رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری، به عنوان یکی از مقاصد پرطرفدار برای لذت بردن از غذاهای اصیل و محیط دلپذیر در قلب شهر مشهد، معروف است. این رستوران با معماری زیبا و طراحی مدرن، نور پردازی دل انگیز و محیطی پر آرامش مهمانان خود را به سرزمینی از طعم‌ و عطرها دعوت می کند. رستوران معین درباری با بیش از نیم قرن تجربه و حفظ کیفیت در طی این سال ها دارای دو شعبه می باشد که در ادامه به معرفی کامل آن می پردازیم.

رستوران معین درباری

 

تاریخچه رستوران معین درباری مشهد

با بیش از نیم قرن تجربه در ارائه خدمات رستورانی، رستوران معین درباری از اوایل دهه ۱۳۷۰ در شهر مشهد در محله نوفل لوشاتو، توسط حاج محمد معین درباری آغاز به کار کرده است. این رستوران با پشتوانه یک مسیر موفق و هدفی نیک، به یکی از بهترین و معتبرترین مراکز گردشگری و خدمات غذایی در مشهد تبدیل شده است. شعبه دوم این رستوران در سال 1369 با متراژ 3000 مترمربع در منطقه خوش آب و هوای ییلاقی شاندیز تاسیس شد. در حال حاضر با مدیریت آقای امید معین درباری در این دو شعبه با کیفیت بسیار بالا مشغول به فعالیت هستند.

تاریخچه رستوران معین درباری

 

شعبه های رستوران معین درباری مشهد

رستوران معین درباری دارای دو شعبه و دو رستوران سنتی و کلاسیک با نام های آبگینه و آپامه در شعبه شاندیز و یک سالن زیبا و آیینه کاری شده در شعبه نوفل لوشاتو می باشد. هرکدام از این سالن ها به طور مجزا دارای 300 نفر ظرفیت پذیرایی از مهمان هستند. در طراحی و معماری این سالن ها از هنر های اصیل ایرانی به کار رفته و یاد آور مکان ها تاریخی و مهم کشورمان همچون باغ فین کاشان، ارگ کریمخانی، باغ نارنجستان شیراز، حافظیه شیراز و این سبک از طراحی های معماری می باشد. اگر قصد دارید در مشهد یک تجربه لذت بخش از یک وعده غذایی با کیفیت و سالم در محیطی با رنگ و لعاب و با صفا داشته باشید، رستوران معین درباری پذیرای شما عزیزان است.

رستوران معین درباری مشهد

 

بخش‌های مختلف رستوران معین درباری

رستوران معین درباری با بخش‌های متنوع شامل سالن اصلی، سالن ویژه، حجره های اختصاصی، فضای باز و تالارهای مجلل، به انتظار میهمانان خود برای برگزاری هر نوع دورهمی، مراسم و جشنی پاسخ می دهد. هر یک از این بخش‌ها، با طراحی منحصر به فرد و امکانات لازم، برای رفاه و رضایت مشتریان بهینه شده‌اند.

رستوران معین درباری

 

خدمات رستوران معین درباری چیست؟

  • سرو انواع غذاهای اصیل ایرانی و کباب ها با بهترین کیفیت
  • حجره های 10 نفره مبله در شعبه شاندیز
  • ظرفیت بالا پذیرایی از مهمان
  • محیطی زیبا و آرام، تلفیقی از معماری مدرن و سنتی
  • تالار جهت برگزاری مراسم ها
  • سالن همایش با پذیرایی و بهترین خدمات

 

منو رستوران معین درباری

منوی رستوران معین درباری با تنوع غذاهای ناب، اصیل و متنوع، هر سلیقه‌ای را در بر می گیرد. برخی از غذا های محبوب این رستوران عبارتند از:

  • چلو شیشلیک
  • چلو برگ مخصوص
  • چلو ماهیچه
  • چلو جوجه کباب
  • چلو کباب لقمه زعفرانی

منو رستوران معین درباری

 

کیفیت رستوران معین درباری

رستوران معین درباری همواره به حفظ کیفیت غذاها و خدمات پرداخته و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت و طبیعی، سعی در ارائه غذاهایی خوشمزه و سالم دارد. تلاش برای ارائه تجربه‌ای خاص و لذت‌بخش در هر سفر به این رستوران، از اولویت‌های این مجموعه است.

رستوران معین درباری مشهد

 

آدرس رستوران معین درباری مشهد

شعبه مرکزی نوفل لوشاتو: مشهد، بیم میدان تلویزیون و میدان پارک، حاشیه شهرک نوفل لوشاتو

شعبه شاندیز به نوفل لوشاتو(کلانتری) منتقل شد.

تلفن: 05138785248 – 05138786276

 

سفارش آنلاین غذا در رستوران معین درباری

با امکان سفارش آنلاین غذا در رستوران معین درباری، مشتریان می‌توانند به راحتی از خانه یا محل کار خود، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهند و درب منزل یا محل مورد نظر تحویل بگیرند.

جهت آشنایی بیشتر با بهترین رستوران های مشهد کلیک نمایید.

 

تالارهای رستوران معین درباری

تالارهای مجلل و مجهز رستوران معین درباری، مکانی ایده‌آل برای برگزاری مراسم‌های مختلف از جمله عروسی‌ها، جشن‌ها و میهمانی‌های شخصی و تجاری است. با امکانات کامل و خدمات ویژه، این تالارها آرزوی هر میهمانی را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

ساعت کاری: تمامی ایام هفته از ساعت 12:00 تا 24:00 می باشد.

تلفن رزرو: 05138787050

تالار رستوران معین درباری

 

امکانات تالار های مجموعه پذیرایی معین درباری

  • آسانسور مجزا برای بانوان
  • سفره عقد
  • اتاق پرو بانوان
  • لوازم دی جی
  • نور پردازی
  • پارکینگ اختصاصی
  • پرسنل مجرب
  • دو سالن مجزا برای بانوان و آقایان
  • ظرفیت پذیرایی از 300 نفر در هر سالن

 

نتیجه‌گیری

با توجه به کیفیت بالا، منوی متنوع، محیط دلنشین و خدمات عالی، ما شما را به تجربه‌ی لذت بخش در رستوران معین درباری دعوت می‌کنیم. اگر ساکن شهر مشهد هستید و یا با تور مشهد به این شهر سفر کرده اید، بازدید از این رستوران محبوب را در لیست کار های این هفته خود قرار دهید و از تجربه لذت بخش صرف غذای ناب ایرانی بهره مند شوید.

پاشا گشت پارس همراه همیشگی شماست.

آخرین مطالب