لوگو سفید پاشا 24

شب های مشهد کجا میشه رفت؟

در شب های مشهد فضا های دلنشین و دوست‌داشتنی در شهر وجود دارد که با نورپردازی‌های زیبا به اوج خود می‌رسد. چندین مورد را برای شب گردی بهتان معرفی می کنیم.
شب های مشهد
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر شب های مشهد کجا میشه رفت؟

شب های مشهد کجا بریم؟

شهر مشهد که یکی از قطب های زیارتی و سیاحتی ایران حساب می شود شب‌های بسیار زیبا و پرجذابیتی دارد. در شهر مشهد، فضا های دلنشین و دوست‌داشتنی وجود دارد که در شب با نورپردازی‌های زیبا به اوج خود می‌رسد.

در شـب‌های مشهد، تعداد زیادی از مردم و زائران حرم امام رضا (ع) به خیابان‌های شهر و جاذبه‌های گردشگری سر می‌زنند و از آن‌ها لذت می‌برند.

بازدید از حرم و مسجد گوهرشاد، پارک ها، مناطق ییلاقی طرقبه و شاندیز سایر مناطق دیگر که در این مقاله معرفی می کنیم، از جمله فعالیت‌هایی است که در شب‌های مشهد می‌توانید انجام دهید.

با ما همراه باشید.

 

شب های طرقبه مشهد

خیابان های طرقبه از مکان هایی است که در شب بسیار تماشایی تر از روز می باشد، زیرا ایستگاه های شکم زیادی در طرقبه تا آخر شب باز اند و پذیرای شما عزیزان هستند. از آنجایی که طرقبه یک منطقه ییلاقی محسوب می شود آب و هوای مطلوبی دارد و در شب می توانید از خنکای آن لذت ببرید. رستوران های طرقبه مشهد با تنوع بالا و غذا های خوشمزه یکی از قطب های گردشگری مشهد به حساب می آید. به طور خلاصه طرقبه یک مکان مناسب برای دورهمی، گذراندن اوغات فراغت و شب گردی می باشد. می توانید برای آشنایی با این منطقه مقاله طرقبه مشهد را مطالعه نمایید.

طرقبه مشهد

 

شاندیز مشهد

یکی دیگر از مناطق ییلاقی محبوب بین مشهدیا شاندیز می باشد که در نزدیکی طرقبه قرار گرفته است. در این منطقه ییلاقی درختان سر به فلک کشیده، رود های پر آب، هوای مطبوع و رستوران های متعدد و با کیفیت روحتان را جلا می بخشد و می تواند خستگی های روزمره را از تنتان بیرون بکشید. می توانید با مطالعه مقاله بهترین رستوران های شاندیز یک رستوران را انتخاب کرده و برای شب گردی در مشهد به آنجا بروید.

شاندیز مشهد

 

پارک پلکان بابا کوهی مشهد

پلکان بابا کوهی یکی از محبوب‌ترین مناطق تفریحی شهر مشهد است. این پارک و دارای چشم‌اندازی زیبا، با ارتفاعات مختلف، پلکان‌های سنگی و جاذبه های گردشگری متنوع است. هنگامی که در بالای این پلکان قرار می گیرید محسور نمای چراغانی شهر مشهد می شوید که در زیر پایتان قرار دارد. پلکان مقصد بسیاری از مردم در شب های مشـهد می باشد.

شب های مشهد در پلکان

 

شب گردی در پارک های مشهد

دلتان می خواهد در شب های مشهـد به یک مکان زیبا و خوش آب و هوا برای پیاده روی و پیک نیک بروید؟ پارک ها و بوستان های موجود در سطح شهر می تواند بستری خوبی برای گذراندن اوقات فراغت باشد. ما بهترین پارک های مشهد را در یک مقاله برایتان جمع آوری کرده ایم و توضیحات مختصری برای هر یک را ارائه داده ایم. می تواند پس از مطالعه یکی از آنها را برای شب گردی خود انتخاب کنید و از آن لذت ببرید.

پارک های مشهد

 

شب های مشهد در بام های مشهد (بام خورشید)

یکی از جاذبه‌های دیدنی مشهد، پارک کوهستانی خورشید یکی بام مشهد است که با خودروی شخصی به راحتی و بدون نگرانی قابل دسترسی است. در این پارک آلاچیق‌های زیبایی به همراه فضاهای سبز و گل‌های زیبا وجود دارد که محیط مناسبی برای پیک‌ نیک و دورهمی خانوادگی بوجود می آورد. در صورتی که به بالاترین نقطه این پارک بروید، می توانید چشم انداز فوق العاده ای از شهر را تماشا کنید. زیبایی این بام در شب، دو چندان می شود؛ زیرا شهر مشهد با چراغ‌های روشن، همچون ستاره های سوسو زن زیر پای شماست. همچنین، با وجود درختان و گل‌های فراوان در اطراف پارک، هوای پاک و تمیزی را می توانید تنفس کنید.

پارک کوهستانی خورشید دارای زمین بازی کودک، پیست دوچرخه سواری، محوطه فوتبال، والیبال و … است. همچنین در اطراف بام مشهد کافه‌های جذابی وجود دارد که در فصل زمستان به دلیل سردی هوا، توسط گردشگران پرطرفدار می‌شوند. علاوه بر این، در حاشیه بام مشهد با آش، لبو و … پذیرای شما هستند.

بام مشهد

 

سینما های مشهد

مشهد در سال 2017 به عنوان پایتخت فرهنگی کشور برگزیده شد و از این رو مسئولین اقدامات مختلفی انجام دادند که یکی از آنها وجود سینما هایی با امکانات مختلف می باشد که در بازسازی آنها نقش داشته اند. سینما ها یکی از جاذبه های گردشگری پر رونق مشهد می باشند. سینما رفتن در شب های مشـهد حال و هوای جالبی دارد و می تواند یک گزینه مطلوب برای شب گردی شما باشد. از معروف ترین سینما های مشهد می توان به سینما هویزه، آفریقا، سیمرغ، پیروزی، اطلس، ویلاژتوریست و غیره اشاره کرد. برای اطلاعات بیشتر هر سینما به علاوه عکس و آدرس می توانید مقاله سینما های مشهد را مطالعه نمایید.

سینما های مشهد

 

رستوران های مشهد

خوشبختانه شهر مشهد دارای رستوران های متنوع و مناسب با هر ذائقه ای می باشد و همچنین رستوران گردی یکی از تفریحات امروزه ی مردم است. چشیدن یک مزه ی فوق العاده در یک مکان خوب در شب هـای مشهد برای همه لذت بخش است. برخی از رستوران ها مانند: معین درباری، سدروس، فود فکتوری و … برای شب نشینی با داشتن محیطی رو باز و دلچسب بسیار بین مردم محبوب هستند. در مقاله بهترین رستوران های مشهد می توانید توضیحات کامل بهترین رستوران ها به همراه عکس و آدرس آنهارا مشاهده نمایید.

رستوران های هتل مجلل درویشی

 

کافی شاپ های مشهد

شهر مشهد دارای انواع و اقسام کافی شاپ ها و کافه ها می باشد که مناسب با هر ذائقه و سلیقه است. بعد از یک روز کاری خسته کننده یک نوشیدنی در هوای دلچسب شب های مـشهد می تواند حالتان را حسابی سرجایش بیارد. کافی شاپ هـای مشهد با نورپردازی های جذاب در شب ها بسیار وسوسه کننده اند و شما را به نوشیدن جرعه ای آرامش دعوت می کنند. از این رو ما مقاله ای با عنوان بهترین کافی شاپ های مشهد را برای شما آماده کرده ایم.

کافی شاپ های مشهد

 

شهربازی های مشهد

شب های تابستانی یکی از مکان هایی که بسیاری از مردم را برای خوش گذرانی به خود جذب می کند، شهر بازی های رنگارنگ می باشد. مشهد شهر بازی های متفاوت سرپوشیده و روبازی دارد که برخی از آن ها آموزنده، برخی مهیج و برخی دیگر مناسب بزرگسالان هستند؛ اما تمام آن ها خیره کننده و دلربا هستند. رفتن به شهربازی در شب جذابیت بیشتری از روز دارد و هوا نیز در شب های تابستانی مشهد می طلبد که پی تفریح و هیجان بروید. از معروف ترین شهربازی های رو باز می توان به شهربازی پارک ملت اشاره کرد که مملوء از  بازی های مهیج  و مختلف است. چرخ و فلک پارک ملت مشهد رتبه اول مرتفع ترین چرخ و فلک را در خاور میانه دارد و شهر نورانی مشهد از آن بالا درست در زیر پای شما قرار می گیرد. می توانید با مطالعه مقاله شهربازی های مشهد از امکانات تمامی شهربازی ها به همراه آدرس و ساعت کاری آنها مطلع شوید.

شهربازی های مشهد

 

بازی های گروهی مشهد را امتحان کنید.

از دیگر فعالیت هایی که می توانید در شـب های مشهد به آن بپردازید، بازی های گروهی مشهد می باشد که به دسته های مختلفی همچون اتاق فکر، پینت بال، لیزرتگ، بولینگ، اتاق فرار، کارتینگ و … تقسیم می شوند. لذت بازی های گروهی مشهد را به هیچ عنوان از دست ندهید زیرا می تواند یکی از جالب ترین خاطره ها را در کنار دوستان و خانواده برایتان رقم بزند. در مقاله بازی های گروهی مشهد تمامی فعالیت های نام برده شده در بالا را معرفی کرده ایم و آدرس و شماره تلفن تمامی آنها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

شب های مشهد

 

شب های مشهد با حرم امام رضا (ع)

با آوردن نام مشهد اولین چیزی که به ذهن هرکسی خطور می کند، حرم مطهر امام رضا (ع) می باشد که علاوه بر جنبه روحانی و معنوی دارای معماری بسیار خاص و منحصر به فردی می باشد. حرم مطهر در شب ها با نورپردازی زیبایی که دارد بسیار تماشایی است. اگر نیاز به خلوت کردن با خود در آرامش دارید می توانید در شب های مشـهد به حرم بروید و چند ساعتی به دور از دغدغه و هیاهو در صحن های متفاوت حرم سرشار از آرامش شوید.

بعد از زیارت و خلوت خود نیز می توانید سری به بازار رضا که در نزدیکی حرم قرار دارد، بزنید و در هیاهو جذاب آنجا سوغات مشهد را تهیه کنید.

حرم امام رضا در شب های مشهد

سخن پایانی

امیدوارم با این معرفی ها ، شما را مجذوب شب‌های مشـهد کرده باشیم و شما جواب سوال شب هـای مشهد کجا بریم را پیدا کرده باشید. پاشا گشت پارس همواره با ارائه بهترین تور های مشهد و کیش در خدمت شما کاربران عزیز می باشد.

پرسش پاسخ های متداول
انتخاب زیادی برای دور دور شبانه در مشهد وجود دارد، اولین پیشنهاد من به شما تماشای چشم انداز شهر از بام های مشهد می باشد.
از دیگر فعالیت هایی که می توانید در شـب های مشهد به آن بپردازید، بازی های گروهی مشهد می باشد که به دسته های مختلفی همچون اتاق فکر، پینت بال، لیزرتگ، بولینگ، اتاق فرار، کارتینگ و … تقسیم می شوند.
شب های تابستانی یکی از مکان هایی که بسیاری از مردم را برای خوش گذرانی به خود جذب می کند، شهر بازی های رنگارنگ می باشد. بهترین شهربازی های مشهد عبارتند از شهربازی پارک ملت و شهربازی قهرمانان
رستوران گردی یکی از تفریحات امروزه ی مردم است. چشیدن یک مزه ی فوق العاده در یک مکان خوب در شب هـای مشهد برای همه لذت بخش است. برخی از رستوران ها مانند: معین درباری، سدروس، فود فکتوری و … برای شب نشینی با داشتن محیطی رو باز و دلچسب بسیار بین مردم محبوب هستند.
آخرین مطالب