لوگو سفید پاشا 24

کنسرت کیش | اردیبهشت و خرداد 1403

کنسرت آرون افشار در کیش

کنسرت آرون افشار

24 اردیبهشت

کنسرت فرزاد فرزین کیش

کنسرت فرزاد فرزین

18، 21 و 24 اردیبهشت

کنسرت ناصر زینعلی کیش

کنسرت ناصر زینعلی

24 اردیبهشت

کنسرت مسیح و آرش کیش

کنسرت مسیح و آرش

20، 21، 27،28 اردیبهشت

کنسرت حامیم کیش

کنسرت حامیم

20 فروردین

کنسرت کیش بهنام بانی

کنسرت بهنام بانی

22 و 24 اردیبهشت

کنسرت بابک جهانبخش در کیش

کنسرت بابک جهانبخش

20، 21 و 31 اردیبهشت

کنسرت امید حاجیلی در کیش

کنسرت امید حاجیلی

28 اسفند

کنسرت علیرضا طلیسچی در کیش

کنسرت علیرضا طلیسچی

20 فروردین

کنسرت رضا بهرام کیش

کنسرت رضا بهرام

 6 فروردین

کنسرت گرشا رضایی در کیش

کنسرت گرشا رضایی

29 اسفند

کنسرت ماکان بند کیش

کنسرت ماکان بند

20 بهمن

کنسرت حمید هیراد کیش

کنسرت حمید هیراد

18 بهمن

کنسرت اشوان کیش

کنسرت اشوان

10 آبان

کنسرت رضا صادقی در کیش

کنسرت رضا صادقی

1 اردیبهشت

کنسرت کیش آصف آریا

کنسرت آصف آریا

6 اردیبهشت

کنسرت کیش مجید رضوی

کنسرت مجید رضوی

15 اردیبهشت در کیش

کنسرت کیش همای

کنسرت پرواز همای کیش

20 تیر

جنگ پلاس شو کیش

جنگ کیش پلاس شو کیش

14 تیر همه روزه تا 20 تیر ماه

کنسرت علی یاسینی کیش

کنسرت علی یاسینی

5 اردیبهشت

خوانندگان محبوب و معروف ایران تمایل دارند بهترین کنسرت‌های خود را در جزیره زیبای کیش ارائه دهند. بنابراین، کنسرت‌های خوانندگان مشهور کشور در این منطقه بسیار پر رونق هستند
کنسرت های کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر کنسرت کیش | اردیبهشت و خرداد 1403

جزیره زیبای کیش دارای جاذبه های متعدد و تفریحات گوناگونی می باشد و از این رو پذیرای گردشگران بسیاری است. تعداد زیادی از مسافرانی که به کیش سفر می کنند یک بخشی زمان خود را به کنسرت های کیش اختصاص می دهند و از شور و هیجان موجود در کنسرت ها لذت میبرند. در ادامه با کنسرت های کیش بیشتر آشنا می شویم.

 

انواع کنسرت های کیش

با توجه به فضای عالی و انرژی مثبت مسافران و گردشگران این منطقه، خوانندگان محبوب و معروف ایران تمایل دارند بهترین کنسرت‌های خود را در جزیره زیبای کیش ارائه دهند. بنابراین، کنسرت‌های خوانندگان مشهور کشور در این منطقه بسیار پر رونق هستند.

با ما همراه باشید.

کنسرت در کیش

 

کنسرت های پاپ کیش

موسیقی پاپ یکی از سبک‌های موسیقی عامه‌پسند و انعطاف‌پذیر است که بسیار مورد علاقه قرار گرفته است. خواندن و زمزمه کردن ترانه‌های پاپ، به خصوص در کنسرت‌ها، برای افرادی که به این سبک موسیقی علاقه‌مندند، بسیار جذاب است. این سبک موسیقی از نظر تجاری بسیار موفق بوده و طرفداران زیادی دارد.

بسیاری از خوانندگان مطرح موسیقی پاپ در جزیره کیش کنسرت‌های بزرگی برگزار می‌کنند و هواداران بی‌شمار آنان به جزیره می‌آیند تا در کنسرت‌هایشان شرکت کنند. برای برگزاری این کنسرت‌ها، هر فرصتی غنیمت شمرده می‌شود تا علاقه‌مندان به موسیقی پاپ در جزیره به تفریح و شادی بپردازند. این کنسرت‌ها ممکن است در زمان‌های مختلف تحت عنوان جشنواره‌های تابستانه کیش، ماه رمضان و غیره برگزار شوند.

بهنام بانی، سیروان خسروی، مسیح و آرش، علیرضا طلیسچی، محسن یگانه، پازل بند و بسیاری دیگر از خوانندگان مطرح پاپ در کنسرت‌های برگزار شده در جزیره کیش حضور داشته‌اند.

کنسرت های پاپ کیش

 

کنسرت های خنده دار کیش (جٌنگ های شبانه)

جزیره کیش، علاوه بر کنسرت‌های پاپ، با برگزاری کنسرت‌های طنز و خنده دار نیز معروف است. در این کنسرت‌ها، لحظاتی از فشار و استرس روزمره دور می شوید و به جای آن، لحظاتی پر از شادی، خنده و سرگرمی را تجربه می‌کنید.

کنسرت‌های طنز کیش معمولا توسط هنرمندانی همچون حسن ریوندی، اکبر اقبالی، سامان گوران و بسیاری موسیقی‌دانان و کمدین‌های دیگر برگزار می‌شوند. این کنسرت‌ها، شب‌های کیش را دوست داشتنی‌ تر و جذاب تر می‌کنند و خاطرات شما از سفر به این جزیره را به یادمانی‌تر و می سازد.

بنابراین، شرکت در کنسرت‌های خنده دار یکی از راه‌هایی است که می‌تواند به شما لحظاتی پر از شادی و خنده بخشد و به خاطرات شما رونق بیشتری ببخشد.

جنگ های شبانه کیش

 

کنسرت های برگذار شده در کیش

در جزیره توریستی کیش تا به حال تعداد زیادی از خوانندگان معروف و محبوب کشور از جمله: رضا بهرام، شهرام شکوهی، سیروان خسروی، علیرضا طلیسچی، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، محسن یگانه، فرزاد فرزین، آرون افشار، محمد علیزاده، بهنام بانی، رستاک، پازل بند، چارتار، علی یاسینی، علی زند وکیلی، اشوان ، ماکان بند و … کنسرت های باشکوهی برگذار کرده اند.

 

مکان های برگذاری کنسرت های کیش

محل برگذاری کنسرت های کیش متنوع است و در سالن های مطلوب و با کیفیتی اجرا می شود که شرکت کنندگان بتوانند به اندازه کافی لذت ببرند، در ادامه به بررسی 5 سالن اصلی برای اجرای کنسرت های کیش می پردازیم.

کیش کنسرت

 

سالن تالار شهر کیش

تالار شهر کیش با ظرفیت 3000 نفر، به عنوان یکی از بزرگترین تالارهای جزیره کیش محسوب می‌شود. این تالار، به عنوان مکان اصلی برگزاری رویدادهای کیش شناخته شده و برنامه‌هایی نظیر کنسرت‌های مختلف خوانندگان، جشنواره‌ها، برنامه‌های کودکان و نوجوانان، قرعه کشی‌ها و … در این مکان برگزار می‌شود.

تالار شهر کیش دارای ویژگی‌های مثبتی نظیر دسترسی سریع و آسان به مکان‌های مهم و اصلی دیگر برای مسافران است و امکان استفاده از وسایل نقلیه عمومی برای رفتن به این مکان نیز وجود دارد.

آدرس سالن تالار شهر:

جزیره کیش، خیابان فردوسی

 

تالار مجلل پرشین کیش

دومین محل شناخته شده برای برگذاری کنسرت ها و برنامه های مهیج تالار مجلل پرشین کیش می باشد. این تالار در حال حاضر یکی از مکان های برگذاری کنسرت های بزرگ کیش می باشد.

آدرس تالار مجلل پرشین کیش : جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، پارک دلفین ها و باغ پرندگان کیش

 

سالن کنسرت مجموعه آوای خلیج فارس کیش

مجموعه آوای خلیج فارس با مساحتی حدود 20 هزار متر مربع، بزرگترین مجموعه فرهنگی و تفریحی کشور و بزرگترین آبنمای موزیکال خاورمیانه است. جالب است بدانید این مجموعه شامل امکاناتی نظیر آمفی‌تئاتر، رستوران، کافی‌شاپ، باغ گل، گیم لندز و… می‌باشد. سالن آمفی‌تئاتر این مجموعه با ظرفیت 3000 نفر، یکی از مکان‌های برگزاری کنسرت‌های کیش می باشد.

آدرس مجموعه آوای خلیج فارس کیش:

جزیره کیش، انتهای بلوار اندیشه، بعد از اسکله تفریحی

 

سالن کنسرت هال مریم کیش

در مجموعه تفریحی بولینگ مریم کیش یک سالن کنسرت با مساحت 11000 متر مربع و ظرفیت 1200 نفر مهمان وجود دارد که طبق استاندارد های جهانی و بین المللی طراحی شده است، به همین علت یکی از سالن های استاندارد و بی نظیر در جنوب کشور محسوب می شود. از امکانات سالن کنسرت هال مریم می توان به سیستم صوتی حرفه ای و به روز دنیا، سیستم کجزا برای همایش ها و سمینار، سیستم نور و تصویر با کیفیت اشاره کرد.

آدرس سالن کنسرت هال مریم کیش:

جزیره کیش،بلوار دریا، خیابان دریا، مجموعه بولینگ مریم

 

سالن کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش

یکی از سالن های کنسرت که به تازگی افتتاح شده است سالت کنسرت رویال هال هتل پانوراما کیش می باشد که ظرفیتی 7500 نفره دارد. این سالن دارای امکانات مدرن و مجهزی می باشد.

 

هزینه کنسرت های کیش

درواقع هزینه های کنسرت ها بسته به محل اجرا، خواننده، صندلی انتخابی و … متغییر می باشد و نمی توان هزینه ثابتی برای آن در نظر گرفت.

 

تخفیف کنسرت های کیش

اگر می خواهید با قیمتی مناسب و اقتصادی به کنسـرت های کیش بروید و از تخفیفات نجومی بهره مند شوید، ما یک راه حل برای شما داریم.

شما می توانید در زمان جشنوراه های تابستانی کیش به این جزیره سفر کنید و از تخفیفات ویژه استفاده نمایید.

تخفیفات موجود در جشنواره تابستانی کیش به قدری وسوسه انگیز است که بسیاری از مردم برای خرید های ارزان و استفاده از امکانات جشنواره تابستانی راهی جزیره می شوند.

تخفیف کنسرت در کیش

 

سخن پایانی

در این مقاله با کنسرت های کیش آشنا شدیم. اگر قصد سفر به کیش را دارید می توانید با مشاوران مجرب ما با شماره 02191018929 تماس حاصل فرمایید و با دریافت مشاوره های رایگان تور کیش خود را با بهترین و مقرون به صرفه ترین هزینه ها رزرو کنید.

پاشا گشت پارس همراه همیشگی شماست.

آخرین مطالب