لوگو سفید پاشا 24

جشنواره تابستانی کیش | تجربه ای متفاوت از سفر به کیش

تابستان ها در جاهایی مانند کیش به دلیل گرم بودن هوا و کم شدن مسافران با برگذاری جشنواره تابستانی پر تخفیف توریست های زیادی را به خود جذب می کند که یک معامله دو سر برد است
جشنواره تابستانی کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر جشنواره تابستانی کیش | تجربه ای متفاوت از سفر به کیش

جشنواره تابستانی به چه علتی اجرا می شود؟

یکی از اقتصادی ترین و هیجان انگیز ترین سفر هایی که می توانید در تابستان داشته باشید به جزیره کیش است. حتما با خودتان می گویید که در گرمای تابستان جنوب کشور جهنم است چرا باید بریم آنجا؟ در جواب باید بگوییم که تابستان ها در جاهایی مانند کیش به دلیل گرم بودن هوا و کم شدن مسافران با برگذاری جشنواره های تابستانی پر تخفیف توریست های زیادی را به خود جذب می کند که یک معامله دو سر برد است زیرا هم کسب و کارهای محلی رونق می گیرد و هم شما می توانید از تخفیفات بسار ویژه این جشنواره ها به خوبی استفاده کنید.

با پاشا گشت پارس همراه باشید تا با جشنواره تابستانی کیش آشنا شوید.

 

تاریخ برگذاری جشنواره تابستانی کیش چه زمانی است؟

همانطور که از اسم جشنواره مشخص است این جشنواره ها در تابستان برگذار می شود یعنی از اوایل تیر ماه تا اواخر شهریور این جزیره رنگ و بویی دیگر به خود می گیرد. چه چیزی باعث می شود که مردم گرمای این جزیره را به جان بخرند و راهی سفر شوند؟ فقط و فقط جشنواره های مهیج تابستانی کیش می تواند باعث این سفر شود.

جشنواره تابستانی کیش

 

در جشنواره تابستانی کیش چه می گذرد؟

تخفیفات موجود در جشنواره تابستانی کیش به قدری وسوسه انگیز است که بسیاری از مردم برای خرید های ارزان و استفاده از امکانات جشنواره تابستانی راهی جزیره می شوند. امکانات این جشنواره را در ادامه بررسی می کنیم.

 

خرید با تخفیفات ویژه در کیش

یکی از بهترین موارد جشنواره تابستانی کیش تخفیفات ویژه آن برای خرید های گوناگون می باشد. این تخفیفاتی که خدمت شما عرض می کنم شامل تخفیفات فروشگاه های پوشاک، لوازم آرایش، لوازم خانگی،تفریحات مختلف، بلیط ها، هتل های کیش و تمامی موارد اینچنینی می باشد. تمامی این ها باعث می شود که شما بتوانید سفری اقتصادی به جزیره زیبای کیش داشته باشید.

خرید با تخفیف در کیش

 

کنسرت های تابستانی کیش

جشنواره های موسیقی و کنسرت های مختلفی در این جزیره برگذار می شود که شما می توانید بلیط های این کنسرت ها را با کم ترین قیمت تهیه کنید. توجه داشته باشید که بلیط ها به سرعت پر می شوند و شما باید در خرید بلیط سرعت عمل به خرج دهید.

در جشنواره های تابستانی پیشین این جزیره خاننده های محبوبی همچون رضا بهرام، علیرضا طلیسچی، اشوان، احسان دریادل، مسیح و آرش، فرزاد فرزین و … کنسرت برگذار کردند و هر ساله این داستان ادامه دارد. پس اگر علاقه مند به همچین کنسرت هایی هستید دست بجنابنید که تخفیفات این کنسرت ها گاها به 50% نیز میرسد.

مقاله کنسرت های کیش را مطالعه نمایید.

کنسرت های تابستانی کیش

 

جُنگ‌های شبانه کیش

اگر اهل جشن و پایکوبی هستید باید بدانید که در جزیره کیش جُنگ‌ها و کارناوال های شبانه از شادترین برنامه های جزیره می باشد. این جُنگ‌ها معمولا شب ها و در خیابان های گوناگون برگذار می شود و همراه با فعالیت های گوناگون، موسیقی های شاد و … است که خنده و انرژی را به شما هدیه می دهد. پس اگر می خواهید یک تفریح شاد را تجربه کنید این جُنگ‌های شبانه را از دست ندهید.

جشنواره های تابستانی کیش

 

تفریحات آبی کیش با نازل ترین قیمت ها

امکان ندارد که به جنوب کشور و جزیره کیش بروید و از سواحل و تفریحات آبی متعدد آن استفاده نکنید! در جشنواره تابستانی کیش این فرصت به شما داده شده است که با کمترین هزینه های ممکن از تفریحات آبی لذت ببرید و یک سفر به یاد ماندنی را برای خود بسازید. تفریحات آبی کیش را در ادامه نام میبریم.

  • غواصی در آب های زیبای خلیج فارس
  • اسنورکلینگ یا غواصی روی سطح آب
  • اسکوتر زیر دریایی هیجان محض
  • پارک آبی اوشن کیش از منحصر به فرد ترین پارک های آبی روباز خاور میانه
  • جت اسکی
  • اسکی روی آب
  • پاراسل برای دوستداران پرواز و ارتفاع
  • شاتل سواری مهیج
  • بنانا و حفظ تعادل
  • فلای برد
  • کایت بردینگ
  • قایق سواری
  • کشتی های تفریحی

تخفیف تفریحات آبی کیش

 

جایزه های جشنواره تابستانی کیش چیست؟

جالب است بدانید که برای شرکت کنندگان در جشنواره تابستانی کیش جوایزی را در نظر گرفته اند. مثلا مدیر عاملان جشنواره ها گفته اند برای افرادی که در جُنگ‌های شبانه کیش شرکت می کنند در قرعه کشی لوازم برقی وخانگی شرکت داده می شوند و یا بسیاری از هتل های و کلوپ های تفریحی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان جایزه اهدا می کنند.

برخی از جوایز جشنواره های کیش شامل یخچال ساید بای ساید، ماشین ظرف شویی، ماشین لباس شویی، تلویزیون و … می باشد. شاید شما بتوانید یکی از این برندگان خوش شانس باشید.

 

نحوه ثبت نام در جشنواره تابستانی کیش چگونه است؟

همین که شما وارد جزیره کیش شوید یک جور هایی خود به خود در جشنواره ثبت نام کرده اید. اما اگر می خواهید کار از محکم کاری عیب نکند می توانید با نصب کردن اپلیکیشن آی کیش در این جشنواره ها ثبت نام کنید. راهکار بعدی ارسال عدد یک به سرشماره ۱۰۰۰۹۳۴ می باشد.

 

تخفیفات هتل های کیش در جشنواره ها

انتخاب هتل مناسب برای سفر یکی از گزینه های اصلی و مهم می باشد که شما می توانید با استفاده از تور های کیش هزینه آن را کم تر کنید و در ازا با کیفیت و آرامش خاطر به سفر بروید. هتل های کیش نیز در تابستان با نرخ پایین تری آماده خدمات رسانی به مسافران هستند.

می توانید مقاله بهترین هتل های کیش را مطالعه نمایید.

 

سخن آخر

در این مقاله با جشنواره تابستانی کیش و امکانات آن آشنا شدیم. اگر قصد سفر به کیش را دارید می توانید با مشاوران مجرب ما با شماره 02191018929 تماس حاصل فرمایید و با دریافت مشاوره های رایگان تور کیش خود را رزرو کنید.

پاشا گشت پارس همراه همیشگی شماست.

آخرین مطالب