لوگو سفید پاشا 24

بهترین سواحل کیش

سواحل کیش به دلیل آب‌های آرام، صدای باد و امواج، نور خورشید و غروب نارنجی دریا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. بهترین سواحل کیش را در ادامه معرفی می کنیم.
بهترین سواحل کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر بهترین سواحل کیش

معرفی بهترین سواحل کیش

سواحل کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری این جزیره زیبا در خلیج فارس هستند. سواحل کیش به دلیل آب‌های آرام و صاف، صدای باد و امواج، نور خورشید و غروب نارنجی دریا سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. همچنین با داشتن امکانات تفریحی متنوع از قبیل جت اسکی، غواصی، عکاسی زیرآبی و پیاده‌روی در ساحل و … همه سنین و ذائقه‌های گردشگری را پوشش می‌دهد. بنابراین، سواحل کیش بهترین مکان برای گذراندن اوقات فراغت در این جزیره است. در ادامه به معرفی بهترین سواحل کیش می پردازیم.

پس با پاشا گشت پارس همراه باشید.

 

ساحل مرجان کیش

یکی از بهترین و زیبا ترین سواحل کیش ساحل مرجان است که در نزدیکی بازار مرجان، هتل داریوش و هتل پارمیس قرار دارد. سواحل مرجانی، آبی لاجوردی و خورشید درخشانی که به دریا می تابد، تصویری خیره کننده و ماندگار را به وجود می آورد. خصوصا هنگام طلوع خورشید ساحل مرجان بسیار رویایی می شود و می توانید آنجا از تماشای طلوع لذت ببرید و عکس های زیبایی بگیرید. ساحل مرجان مملو از مرجان های دریایی، صدف، جلزونريال شقایق و عروس های دریایی و بسیاری از آبزیان دیگر می باشد. در پارک ساحلی مرجان تفریحات آبی متنوعی همچون جت اسکی،شاتل، پاراسل و غواصی انجام می شود. همچنین مسیر دوچرخه سواری از این پارک می گذرد و امکاناتی همچون کافی شاپ، رستوران و آلاچیق دارد. توجه داشته باشید که در ساحل دریا به علت صخره ای بودن امکان شنا وجود ندارد.

 

آدرس ساحل مرجان کیش

جزیره کیش، خیابان جهان، میدان مرجان، ساحل مرجان

ساحل مرجان کیش

 

ساحل میرمهنا کیش

بزرگ ترین پارک ساحلی کیش می توان به ساحل میر مهنا اشاره کرد با وسعتی حدود 10 هکتار یکی از خلوت ترین و پاکیزه ترین سواحل کیش به شمار می رود. در این مجموعه می توانید از طلوع خورشید لذت ببرید، از مسیر دوچرخه سواری استفاده کنید، از ماهی گیران ماهی های تازه صید شده بخرید، رقصیدن لاک پشت های دریایی را تماشا کنید، از آلاچیق ها برای پیک نیک استفاده کنید، قایق اجاره کنید و در شب ها در چایخانه های ساحل از موسیقی زنده لذت ببرید. همچنین از دیگر تفریحات ساحل میرمهنا امکان ماهی گیری می باشد. برای ماهیگیری می توانید بر روی اسکله میرمهنا بروید که 130 متر طول 9 متر عرض دارد.

 

آدرس ساحل میرمهنا کیش

جزیره کیش، بلوار دریا، بین مسجد خاتم النبیا و میدان جاسک، ساحل میرمهنا

بهترین سواحل کیش

 

ساحل سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ در قسمت جنوب شرقی کیش با وسعتی 15 هزار متر مربع واقع شده و رو به روی پارک دلفین کیش قرار دارد. ساحل سیمرغ با آرامش و نمای زیبایی که دارد بسیار مناسب برای سفر های خانوادگی می باشد. این ساحل قسمتی را به زمین بازی بزرگسالان و کودکان اختصاص داده است و شما می توانید هنگامی که فرزندتان به بازی مشغول است، کنار ساحل به بازی های بدمینتون، تنیس و اسکیت بپردازید. حتی می توانید دوچرخه اجاره کنید و در مسیر دوچرخه سواری از منظره لذت ببرید. همچنین ساحل سیمرغ کیش محل مناسبی برای انجام تفریحات دریایی مثل جت اسکی، پاراگلایدر، پاراسل و غیره می باشد.

 

آدرس ساحل سیمرغ کیش

جزیره کیش، بلوار مرجان، مرجان11، مجاور هتل مارینا پارک و هتل سیمرغ

بهترین سواحل کیش

 

پارک ساحلی کشتی یونانی کیش

خب احتمالا کشتی یونانی معروف کیش را می شناسید! این کشتی رمزآلود و زیبا در ساحلی صخره ای به گل نشسته و منظره ای خیره کننده را خلق کرده است. تصویر ماندگار کشتی یونانی در غروب آفتاب به همراه صدای برخورد امواج به صخره ها می تواند از ماندگار ترین تصویرتان از سفر به کیش باشد. پارک ساحلی کشتی یونانی در نزدیکی روستای باغو قرار دارد و از امکاناتی همچون پارکینگ، رستوران، تریا، بوفه، سالن های ورزشی و … برخوردار است.

 

آدرس ساحل کشتی یونانی کیش

جزیره کیش، جنوب غربی جزیره، خیابان غروب، میدان غروب، پارک ساحلی کشتی یونانی

ساحل کشتی یونانی کیش

 

ساحل کلبه هور کیش

اگر شما از مشتاقان کشف ناشناخته های دنیای زیر آب هستید کلبه هور کیش دقیقا همان جایی است که درطول سفرتان به کیش باید به آن جا بروید. درگذشته کلبه های در این دماغه برای استراحت ماهیگیران بوده به همین علت بومیان این منطقه نام این مکان را کلبه هور نامیدند. سکوت و آرامش با صدای امواج دریا می تواند ساعات بی نظیر و آرامی را برای شما رقم بزند. به دلیل صخره ای بودن بستر کلبه هور آب های این منطقه بسیار زلال وشفاف است؛ به طوری که می توان در بخشی از قسمت های ساحل، ماهیان و آبزیان داخل آب را ببینید.

 

آدرس ساحل کلبه هور کیش

جزیره کیش، جاده جهان، میدان هور

ساحل کلبه هور کیش

 

ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک کیش

یکی از بهترین سواحل کیش برای تفریح ساحل اختصاصی هتل مارینا پارک می باشد. از امکانات خوب این ساحل می توان به فضای سبز، کلوپ تفریحی، کلوپ غواصی، مدرسه بادبانی، پارک، رستوران های با کیفیت، سالن ماساژ و … اشاره کرد. شما می توانید با اقامت در هتل مارینا پارک کیش که هتلی 5 ستاره و لوکس است، دسترسی راحتی به این ساحل تفریحی داشته باشید.

 

آدرس هتل مارینا پارک کیش

جزیره کیش، بلوار مرجان، جنب برج های دوقلو

ساحل هتل مارینا پارک کیش

 

پلاژ بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش مکانی امن و راحت برای راحتی بانوان است که شما می توانید آزادانه و با لباس مخصوص شنا کنید و یا آفتاب بگیرید. امکانات رفاهی زیادی در این مکان تعبیه شده است.

  • دوش آب شیرین و صحرایی
  • تخت ساحلی و سایبان
  • غرفه های لوازم شنا و بهداشتی
  • رختکن
  • غریق نجات
  • ماساژ
  • رستوران
  • سرویس بهداشتی
  • نقش حنا

آدرس پلاژ بانوان کیش

جزیره کیش، خیابان سنایی، انتهای خیابان آریان

پلاژ بانوان کیش

 

پلاژ آقایان کیش

از آنجایی که شنا کردن آقایان در ساحل های عمومی راحت و بلامانع است شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا پلاژ آقایان ؟ در جواب باید بگویم این پلاژ در نزدیکی پلاژ بانوان واقع شده و خانواده ها می توانند به طور جداگانه شنا کنند و به تفریح بپردازند. پلاژ آقایان شامل امکانات تفریحی مختلفی است و این باعث جذب بسیاری از مسافران می شود. از جمله امکانات پلاژ آقایان کیش عبارتند از:

  • رختکن
  • زمین والیبال ساحلی
  • زمین هندبال ساحلی
  • زمین فوتبال ساحلی
  • تفریحات دریایی
  • غریق نجات
  • اتاق ماساژ

پلاژ آقایان کیش 

 

جمع بندی

در این مقاله چند مورد از بهترین سواحل کیش را به همراه آدرس به شما عزیزان معرفی کردیم. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید با تهیه تور کیش از آژانس پاشا گشت پارس یک سفر اقتصادی و آسوده داشته باشید. جهت مشاوره رایگان با شماره 02191018929 تماس حاصل فرمایید.

آخرین مطالب