لوگو سفید پاشا 24

بهترین کافه های کیش

کافه های کیش یکی از جاذبه های تفریحی امروزه گردشگران و بومیان جزیره می باشد که در این مقاله چند مورد از بهترین کافی شاپ ها را به شما عزیزان معرفی کرده ایم.
کافه های کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر بهترین کافه های کیش

کافه گردی در کیش یکی از تفریحات امروزه گردشگران و بومیان جزیره می باشد. در جزیره کیش بیش از 40 کافه در سرتاسر جزیره فعالیت دارند که ما در میان آنها چند مورد از بهترین ها را بهتان معرفی می کنیم تا هنگامی که با تور کیش به این جزیره سفر کنید بتوانید به راحتی سراغ گزینه مورد علاقه خود بروید.

پس با ما در ادامه همراه باشید.

 

بهترین کافه های کیش برای صبحانه

دلتان نمی خواهد روزتان در جزیره کیش را با خوردن یک صبحانه خوش مزه و دلچسب شروع کنید؟

 

گپ کافه کیش

کافه رستوران گپ به تازگی در نور ساحلی کیش افتتاح شده و با فضایی مدرن و چشم نواز بسیاری از گردشگران را به سمت خود جذب کرده است. در این کافه منو های صبحانه، ناها، شام و کافی شاپ ارائه می شود و می تواند در هر ساعتی از روز میزبان شما باشد. کیفیت بالا و طعم خوش در کنار صدای امواج ساحلی می تواند یک تجربه جذاب و به یاد ماندنی برای شما باشد. این کافه دارای فضای بسته و روباز می باشد و انواع و اقسام نوشیدنی های گرم و سرد، دسر، شیک ها، کیک های تازه، پیتزا، برگر، خورشت، غذا های بین المللی و … را به بهترین نحو ممکن سرو می کند.

 

آدرس کافه گپ کیش

جزیره کیش، میان ساحل، پشت هتل شایان

تلفن: 07644481052

گپ کافه کیش

 

کافه استخر کیش

در هتل داریوش کیش که یکی هتل های شیک و زیبای کیش می باشد امکانات مختلفی از جمله رستوران و کافی شاپ های با کیفیت موجود است. از جذاب ترین کافه ی هتل داریوش می توان به کافه استخر اشاره کرد که در محوطه هتل قرار گرفته است و دارای فضایی روباز، در کنار استخر هتل، با محیطی شیک و دنج می باشد و منوی متنوعی دارد. این کافه قلیان های خوش طعم و بویی نیز سرو می کند و می تواند میزبان خوبی برای شما باشد.

 

آدرس کافه استخر کیش

جزیره کیش، بلوار پارس، هتل داریوش

کافه های کیش

 

بهترین کافه های کیش با موسیقی زنده

شنیدن موسیقی زنده خوش آوا هنگام میل کردن غذا بیشتر می چسبد!

 

کافه رستوران بوم لانژ کیش

در انتخاب کافه  یا رستوران، کیفیت، مواد غذایی سالم، دستپخت، و فضا بسیار مهم است که کافه رستوران بوم لانژ تمامی این ها را در خود جای داده است. طراحی این کافه بسیار زیبا و چشم نواز و با داشتن فضای روباز و بسته برای علایق و سلایق مختلف مناسب است. در این کافه نیز انواع منو های صبحانه، ناهار و شام با کیفیت بالا سرو می شود. تایم شام با اجرای موسیقی زنده فضا را بسیار دلنشین تر و پر انرژی تر می کند و جذابیت شب نشینی کیش را به شما نشان می دهد. از منوی وسوسه انگیز و خوش طعم کافه رستوران بوم لانژ نیز می توان به بهترین برگر ها ، پیتزا، ساندویچ، سالاد، غذاهای رژیمی، استیک ، انواع نوشیدنی های گرم و سرد، بستنی و شیک های میوه ای، کیک های تازه و … اشاره کرد. همچنین برای برگذاری تولد نیز گزینه خوبی می باشد.

 

آدرس کافه رستوران بوم لانژ کیش

جزیره کیش، پارسیس مال، طبقه دوم

تلفن: 987644480306

کافه بوم لانژ کیش

 

کافه دیاکو کیش

لذت صبحانه خوردن در یک کافه ساحلی زیبا و کیش می تواند شروع جذاب یک روزتان در کیش باشد. کافه دیاکو یکی از بهترین کافه های کیش با منویی متنوع است که انواع غذاهای دریایی، ایرانی، فرنگی و … را سرو می کند. همچنین توجه داشته باشید که این کافه دارای موسیقی زنده نیز می باشد.

 

آدرس کافه دیاکو کیش

جزیره کیش، رو به روی برج میکا، طبقه بالای پلاژ آقایان

کافه دیاکو کیش

 

بهترین کافه های ساحلی کیش

از بهترین کافه های کیش می توان به کافه های ساحلی اشاره کرد که چشم انداز نابی دارند.

 

باس مارین کیش

کافه باس مارین کیش (Busmarine) با طراحی فضایی جدید و جالب در یک محیط مدرن و پرانرژی با ارائه بهترین منو ها میزبان علاقه مندان به کافه گردی و گردشگران می باشد. برای افرادی که دوست دارند نوشیدنی و خوراکی مورد نظرشان را در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس میل کنند و از منظره ناب لذت ببرند، کافه هنری باس مرین یک انتخاب ایده آل می باشد. منوی رنگارنگ این کافه عبارتند از: نوشیدنی های گرم و سرد، شیک و اسموتی ها، دسر و میان وعده، کیک های تازه، اسنک، سالاد و … می باشد. شما می توانید با رفتن به کافه باس مارین یک خوراکی خوش طعم را در فضایی زیبا نوش جان کنید و با گرفتن عکس های یادگاری زیبا خاطرات خوشی را رقم بزنید.

 

آدرس کافه باس مارین کیش

جزیره کیش، بلوار دلیران

تلفن: 0935319800

کافه باس مارین کیش

 

کافه رستوران آلور بیسترو کیش

اگر تمایل دارید یک فنجان قهوه خوش عطر و بو، یک لیوان چای تازه دم یا یک نوشیدنی خنک و گوارا را کنار صدای امواج دریای خلیج فارس میل کنید، پیشنهاد من به شما کافه رستوران آلور بیسترو می باشد که یکی از بهترین کافه های ساحلی کیش محسوب می شود که فضایی راحت و پر انرژی دارد. کافه رستوران بیسترو دارای منو های مختلفی از جمله صبحانه، ناها، شام و کافی شاپ می باشد که می تواند در هر زمانی یک گزینه مناسب برای شما باقی بماند. از جمله عناوین منو این کافه می توان به صبحانه ایرانی، املت و نیمرو، بیکن، وافل ها، کروسان های تازه، نوشیدنی های گرم و سرد، انواع برگر ها و پیتزا ها، ساندویچ، سالاد و … اشاره کرد. این کافه دارای فضای بسته و فضای باز برای استعمال دخانیات می باشد و می تواند لحظاتی خاص و خوشمزه را به شما هدیه دهد.

 

آدرس کافه رستوران آلور بیسترو کیش

جزیره کیش، شهرک صدف، میدان گلستان

شماره تماس: 07644441004

کافه آلوربیسترو کیش

 

کافه رستوران ساحلی فراتی کیش

کافه رستوران فرآتی به صورت 24 ساعته آماده خدمات رسانی به مشتریان خوب می باشد و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست فود ها، دسر، نوشیدنی های گرم و سرد را با کیفیت بالا سرو می کند. محیط کافه رستوران فرآتی نیز بسیار جذاب است و در دیزاین آن از گل و گیاهان طبیعی زیبایی استفاده شده است. این کافه علاوه بر فضای داخلی پشت بامی دلنشین رو به دریا دارد و قلیان های متنوعی را سرو می کند. پس در هر ساعتی از شبانه روز هوس کافه گردی در کیش را داشتید می توانید به سراغ کافه رستوران فراتی کیش بروید و لحظاتی پر از آرامش را تجربه کنید.

 

آدرس کافه رستوران ساحلی فراتی کیش

جزیره کیش، پارک ساحلی مرجان، جنب برج های دوقلو

تلفن: 09371625157

کافه های کیش

 

بهترین کافه قلیان های کیش

بسیاری از گردشگران در کافه های کیش به دنبال کافه هایی هستند که در آنها قلیان نیز سرو شود. به این منظور در ادامه به معرفی چند مورد از کافه های با قلیان کیش می پردازیم.

 

کافه دامون کیش

می خواهید بعد از یک خرید هیجان انگیز به یک کافه دنج و زیبا برید؟ کافه دامون کیش در مرکز خرید دامون قرار دارد و با یک فضای بزرگ و مدرن، چیدمانی زیبا، سرو قلیان های خوش طعم و انواع غذا های چینی،ایرانی، گیلانی، ترکی، فست فود، سوخاری به صورت سلف و انواع نوشیدنی ها و دسر ها پذیرای شما عزیزان می باشد. این کافه صبحانه های لذیذی را با قهوه های با کیفیت نیز ارائه می دهد.

 

آدرس کافه دامون کیش

جزیره کیش، جنب میدان وصال، مرکز خرید دامون

تلفن: 07644459777

کافه دامون کیش

 

کافه ترنج کیش

هتل ترنج کیش یکی از بهترین هتل های جزیره می باشد که دارای امکانات بی نظیری است. این هتل دارای3 کافه مختلف و کافی شاپ ساحلی، کافه گلف و لمکده دارد. فضای کافه ترنج نیز مدرن و شیک می باشد و می تواند گزینه مناسبی برای دورهمی های شما باشد. در منوی این کافه نیز انواع دسر، نوشیدنی، غذاهای ایرانی و فرنگی، سالاد ها و قلیان موجود است.

 

آدرس کافه ترنج کیش

جزیره کیش، میدان جاسک، اوایل جاده جهان، مجموعه گردشگری و هتل دریایی ترنج

کافه ترنج کیش

 

کافه پسر خوب کیش

کافی شاپ پسر خوب یکی از کافه های قدیمی جزیره کیش می باشد که با فضایی دلنشین و جذاب از مهمانان خود پذیرایی می کند. کافی شاپ پسر خوب منوی متنوعی از نوشیدنی های خوش طعم، غذا های سنتی، غذاهای دریایی، کباب و سرویس چای و قلیان دارد. کافه پسر خوب یک کافه ساحلی زیبا است که درست در مرکز شهر قرار دارد و می تواند خاطرات خوشی را برای شما رقم بزند.

 

آدرس کافه پسرخوب کیش

جزیره کیش، کنار کیبل اسکی، روبه روی برج مسکونی میکا

تلفن: 07644481052

 

سخن آخر

در این مقاله چندین مورد از بهترین کافی شاپ های کیش را معرفی کردیم تا بتوانید با مطالعه این مقاله یکی از آنها را برای گذراندن اوقات فراغت انتخاب نمایید. اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید با مشاورین مجرب ما با شماره 02191018929 تماس بگیرید و یا از طریق سایت جهت رزرو تور کیش اقدام نمایید.

آخرین مطالب