لوگو سفید پاشا 24

بهترین فست فود های کیش

لیستی از بهترین فست فود های کیش را برای شما آماده کرده ایم تا با میل کردن غذا های با کیفیت و خوشمزه سفری لذت بخش را تجربه نمایید.
بهترین فست فود های کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر بهترین فست فود های کیش

جزیره زیبای کیش که یکی از پرطرفدار ترین مقصد های گردشگری ایران می باشد، از جاذبه های زیادی برخوردار است. جزیره مرجانی، دریای نیلگون، تفریحات بی شمار، مراکز خرید و رستوران های زیبا و با کیفیت باعث شده است که با سفر به این جزیره بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

 

لیست بهترین فست فود های کیش

یکی از جذابیت های جزیره کیش در کنار جاذبه های طبیعی و تفریحی که دارد، کافه ها و رستوران های رنگارنگ جزیره می باشد. این مقاله را برای شما آمده کرده ایم تا هروقت که در جزیره کیش بودید و هوس فست فود کردید، بتوانید به راحتی بهترین فست فود های کیش را پیدا نمایید.

 

فست فود و کافه باس مارین کیش

کافه فست فود باس مارین کیش (Busmarine) با طراحی فضایی جدید و جالب در یک محیط مدرن و پرانرژی با ارائه بهترین منو ها میزبان علاقه مندان به کافه گردی و گردشگران می باشد. برای افرادی که دوست دارند نوشیدنی و خوراکی مورد نظرشان را در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس میل کنند و از منظره ناب لذت ببرند، کافه هنری باس مارین یک انتخاب ایده آل می باشد. شما می توانید با رفتن به کافه باس مارین یک خوراکی خوش طعم را در فضایی زیبا نوش جان کنید و با گرفتن عکس های یادگاری زیبا خاطرات خوشی را رقم بزنید.

برای مشاهده لیست بهترین کافه های کیش کلیک نمایید.

کافه باس مارین کیش

آدرس کافه باس مارین کیش

جزیره کیش، بلوار دلیران

تلفن: 0935319800

فست فود توتی فروتی کیش

یکی از رستوران های لاکچری و زیبای کیش رستوران و فست فود توتی فروتی می باشد. با داشتن وسعتی حدود 1400 مترمربع و ظرفیت پذیرایی از 500 نفر با چشم اندازی خیره کننده جزو معروف ترین رستوران های کیش می باشد. فضای رستوران نیز به دو بخش تقسیم شده است که قسمتی از آن با سقفی چوبی زیبا و قسمتی دیگر به صورت روباز می باشد. از نظر تنوع و کیفیت غذا نیز بسیار عالی عملکرده و توانسته رضایت مشتریان خود را حسابی جلب کند.

از غذاهای پرطرفدار توتی فروتی می توان به انواع پیتزا ها، برگر، سوخاری و سالاد ها اشاره کرد.

فست فود توتی فروتی کیش

آدرس توتی فروتی کیش

جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله بزرگ تفریحی

تلفن: 09021102182

فست فود فودلند کیش

رستوران بزرگ و زیبای فودلند کیش که در انتهای بلوار مرجان واقع شده است، با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی و بین المللی بین مردم بسیار محبوب می باشد. در این رستوران بخش ویژه برای فست فود ها وجود دارد که با دیزاین و طراحی جلوه خاصی به غذاهای خود می بخشد و خود را بین دیگر رستوران ها متمایز می کند. همچنین فودلند دارای موسقی زنده نیز می باشد.

فودلند کیش

آدرس فست فود فودلند کیش

جزیره کیش، انتهای بازار مرجان، جنب دانشگاه شیراز

تلفن: 07644466333

فست فود هشتگ کیش

فضای زیبا و دلنشین فست فود هشتگ با منوی متنوع و با کیفیت، جزو بهترین فست فود های کیش به حساب می آید. این رستوران ظرفیت پذیرایی از 80 نفر را دارد و در محیطی گرم و صمیمی(روباز و فضای بسته)، هنگام صرف غذا، شما را دعوت به شنیدن موسیقی زنده می کند. این رستوران سرویس های چای و قلیان نیز سرو می کند. هشتگ می تواند جزو برترین انتخاب های شما باشد.

فست فود هشتگ کیش

آدرس فست فود هشتگ کیش

جزیره کیش، میدان خانه گستر، مجتمع گنجینه 2

تلفن: 07644441000

فودکورت دامون کیش

اصولا فودکورت ها یکی از انتخابات محبوب خانواده ها می باشند زیرا تنوع بالای غذاها و مقایسه با گزینه دیگر بسیار لذت بخش است. حالا اگر می خواهید در کیش به یک فودکورت برای صرف غذا بروید، پیشنهاد ما فودکورت دامون کیش می باشد که علاوه بر فست فود، غذاهای مختلف هندی، مکزیکی، چینی، ایتالیایی، فرانسوی و … را سرو می کند. این فود کورت در طبقات بالایی مرکز خرید دامون واقع شده است و شما می توانید پس از یک بازارگردی لذت بخش به این فود کورت بروید و یکی غذای با کیفیت و خوشمزه را نوش جان کنید.

بهترین فست فود های کیش

آدرس فود کورت دامون کیش

جزیره کیش، خیابان وصال،  مرکز خرید دامون

تلفن: 07644459776

فست فود کی اف سی کیش

احتمالا تا الان نام کی اف سی حتما به گوشتان خورده است! این برند معروف بین المللی در سرتاسر دنیا شعبه دارد و بسیار محبوب می باشد. اما حالا درمورد فست فود کی اف سی کیش صحبت می کنیم. این فست فود ربطی به برند جهانی کی اف سی ندارد اما با الهام از آن، سعی کرده در طراحی دکور و ارتقای کیفیت غذای خود یک شبیه ساز از کی اف سی های خارجی بسازد. گویا بسیار هم موفق شده است و در تمامی ساعت های شبانه روز ازدحام مردم جلوی این فست فود بسیار زیاد می باشد. از این رو می توان فست فود کی اف سی را جزو بهترین فست فود های کیش دانست.

بهترین فست فود های کیش

آدرس فست فود کی اف سی کیش

جزیره کیش، ایوان مروارید، پلاک 333

تلفن: 07644424383

فست فود وقت برگر کیش

اگر به جزیره کیش سفر کردید و هوس یک برگر خوشمزه کردید؛ حتما به فست فود وقت برگر کیش سر بزنید. این فست فود یکی از شعبه های معروف این زنجیره فست فود می باشد که شامل منوی متنوعی از پیتزا ها، برگر ها، ساندویچ ها، سوخاری، استیک، سالاد و … می باشد.

فست فود وقت برگر کیش

آدرس فست فود وقت برگر کیش

جزیره کیش، بلوار امیرکبیر، رو به روی کارتینگ ساختمان هدیش

تلفن: 07644467279

فست فود بومرنگ کیش

در سال 1392 فست فود بومرنگ در جزیره کیش افتتاح گردید. این فست فود با اصول خاصی کار خود را شروع کرد و ادامه داد. از اصول بومرنگ می توان به تهیه مواد اولیه تازه، کیفیت و رعایت نکات بهداشتی اشاره کرد. از این بابت فست فود بومرنگ بین گردشگران و بومیان جزیره بسیار شناخته و معروف شد. کیفیت و طعم ماندگار فست فود بومرنگ کیش را از دست ندهید.

فست فود بومرنگ کیش

آدرس فست فود بومرنگ کیش

جزیره کیش، بلوار مروارید

تلفن: 07644458431

خانه اسپاگتی کیش

خب در انتها می رسیم به معرفی خانه اسپاگتی کیش که جزو بهترین فست فود های کیش به حساب می آید. اما گول نام این رستوران را نخورید؛ زیرا در این رستوران به علاوه اسپاگتی های بی نظیری که دارد انواع غذاهای ایتالیایی، اتیک ها و لازانیا ها سرو می شود که از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است.

بهترین فست فود های کیش

آدرس خانه اسپاگتی کیش

جزیره کیش، میدان پردیس، مقابل پاساژ پردیس 2

تلفن : 07644446241

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم لیستی از بهترین فست فود های کیش را برای شما عزیزان گردآوری کنیم تا هر زمان که با تور کیش به این جزیره سفر کردید، با میل کردن غذا های با کیفیت و خوشمزه سفری لذت بخش را تجربه نمایید. برای مشاهده جاذبه های گردشگری و تفریحات کیش می توانید به وبلاگ پاشا گشت پارس مراجعه نمایید و در مورد هرآنچه که نیاز است از کیش بدانید مطالعه فرمایید.

آخرین مطالب