لوگو سفید پاشا 24

مشهد چی کجا؟ | بورس انواع کالا در مشهد

در این مقاله شرح می دهیم که برای هرچیزی در مشهد چی و کجا خوب است. پس با پاشا گشت پارس همراه باشید.
مشهد چی کجا؟ | بورس انواع کالا در مشهد
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر مشهد چی کجا؟ | بورس انواع کالا در مشهد

شهر مشهد به عنوان شهری مذهبی که در شمال شرقی ایران واقع شده، یکی از محبوب‌ترین مقاصد زائران و گردشگران در سراسر جهان است. این شهر با تاریخچه‌ای بسیار پرافتخار، دارای فرهنگ و هنر غنی، جاهای دیدنی فراوان و مراکز خرید بسیاری است که هر ساله میزبان میلیون‌ها نفر از مسافران داخلی و خارجی خود می‌باشد. در این مقاله شرح می دهیم که برای هرچیزی در مشهد چی و کجا خوب است. پس با پاشا گشت پارس همراه باشید.

 

در مشهد چی بخوریم؟

خب، اول از هرچیزی می رسیم به غذاهای سنتی و محلی مشهد که نشانه آداب و رسوم شهر می باشد. یکی از جذاب ترین بخش های سفر امتحان کردن غذاهای سنتی و محلی آن شهر است! شهر مشهد دارای غذاهای سنتی متفاوتی می باشد که معروف ترین آنها شُله مشهدی نام دارد. این غذا از خانواده آش ها می باشد و با مواد اولیه بسیار مغذی که در آن جا دارد، مقوی و خوشمزه است. برای مشاهده طرز تهیه و شله فروشی های مشهد مقاله شُله مشهدی را مطالعه نمایید. از دیگر غذاهای سنتی مشهد که ارزش امتحان کردن را دارد می توان به آش لخشک، یتیمچه، اشکنه قوروت، آش ماست، دیگچه، آش بلغور، دیزی سنگی و شیشلیک های بی نظیر مشهد اشاره کرد.

شله مشهدی

 

در مشهد برای گردشگری کجا بریم؟

برخلاف تصور اکثریت مردم، مشهد دارای جاهای دیدنی و تفریحی زیادی می باشد که بسیار زیبا و خوش آب و هوا هستند. روستا های سرسبز و جذاب، پارک های بزرگ و با امکانات، خانه های تاریخی و …چند مورد از جاهای دیدنی و تفریحی مشهد می باشد. می توانید جهت اطلاعات بیشتر مقاله روستا ها و جاهای دیدنی اطراف مشهد را مطالعه نمایید.

 

در مشهد برای تفریح و خوشگذرانی کجا بریم؟

در شهر مشهد به غیر از شهربازی های بزرگ و معروفی که دارد، مکان های تفریحی زیادی برای خوشگذرانی وجود دارد. درمورد هلیوم پارک شنیده اید؟ برج برفی چطور؟ یا حتی پارک ژوراسیک؟ خب این هایی که نام بردیم تنها چند نمونه از مکان های تفریحی در مشهد است که می توانید آدرنالین، هیجان و کلی حس خوب را در شما به وجود آورد. اگر به دنبال تفریح دسته مجمعی هستید، هلیوم پارک مشهد می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد زیرا در این مجموعه بازی های گروهی متعددی وجود دارد که می تواند به خوبی شما را سرگرم کند. سرگرمی های دیگری مثل بولینگ، بیلیارد، لیزرتگ و … نیز در مجموعه های مختلف وجود دارد که در مقاله بازی های گروهی مشهد به طور کامل همراه با آدرس شرح داده ایم.

بازی های گروهی مشهد

 

از مشهد چی برای سوغاتی بگیریم؟

معمولا هرکسی که به مشهد سفر می کند یکی از برنامه هایش خرید سوغاتی های رنگارنگ می باشد. بیشتر افراد سوغات مشهد را فقط نخود و کشمش می دانند، در صورتی که تنوع سوغاتی های مشهد خیلی بیشتر از این حرف ها می باشد. از سوغاتی های اصیل مشهد می توان به زرشک، زعفران، خشکبار، نقل و نبات، جیلی بیلی، قالی و گلیم، ارغوان بافی، پوستین، زیور آلات عقیق، عطر، مهر و تسبیح و … اشاره کرد. مشهد مراکز خرید بزرگ و متعددی دارد اما بهترین مکان برای خرید سوغات در مشهد، بازار رضا، بازار هفده شهریور و الماس شرق می باشد.

سوغات مشهد

 

کافی شاپ های خوب مشهد کجاست؟

وقتی به مشهد سفر می کنید می توانید یک روز خود را به رفتن به کافی شاپ های خوب مشهد اختصاص دهید. حالا می پرسید که کافی شاپ خوب مشهد کجاست و اسمش چیست؟ باید در جواب بهتان بگویم مشهد کافی شاپ های خوب زیادی دارد و چند مورد از آنها عبارتند از کافه رستوران فودفکتوری، کافه کیوسک، کافه رستوران دیت، کافه کاسابلان، کافه رستوران اسپرلوس و … می باشد. برای اطلاعات کامل از کافی شاپ ها و آدرس ها می توانید به مقاله بهترین کافی شاپ های مشهد مراجعه نمایید.

کافی شاپ های مشهد

 

بهترین هتل های مشهد کجاست؟

از آنجایی که مشهد یکی از قطب های اصلی زیارتی می باشد، تنوع هتل در مشهد بسیار بالاست و این ممکن است هنگام رزرو هتل شما را سردرگم کند. اما ما اینجاییم تا بتوانیم با اطلاعات مفیدی که در اختیارتان قرار می دهیم شما را راهنمایی کنیم.

چند مورد از تاپ ترین هتل های پنج ستاره مشهد شامل هتل گلدن پالاس(قصر طلایی)، هتل قصر بین المللی، هتل درویشی مشهد، هتل بین المللی ارغوان و هتل قصر الضیافه قدس می باشند که می توانند رضایت کامل شما را جلب نمایند. اگر به دنبال هتل های اقتصادی می گردید مقاله بهترین هتل های مشهد برای شما نوشته شده است.

هتل قصر طلایی مشهد

 

بورس لباس مشهد کجاست؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، مشهد مراکز خرید زیاد و متنوعی دارد. اما وقتی حرف از بورس یک کالا می شود باید ببینیم که معدن آن کجاست تا بتوانیم خریدی مقرون به صرفه داشته باشیم. یکی از بورس های اصلی لباس در مشهد بازار هفده شهریور می باشد که چندین مرکز خرید بزرگ در آن قرار دارد و هرچه که بخواهید می توانید در آنجا پیدا کنید. اگر به دنبال لباس های مجلسی هستید نیز یکی از گزینه ها همان هفده شهریور می باشد و دیگری مطالعه مقاله مزون لباس مجلسی در مشهد .

بورس لباس مشهد کجاست؟

 

بورس کت و شلوار مشهد کجاست؟

برای خرید کت و شلوار و لباس های دامادی می توانید به خیابان جنت و مدرس بروید تا با انبوهی از کت و شلوار های شکیل و زیبا رو به رو شوید. یکی از دیگر از بورس های کت و شلوار در پنجراه سناباد و خیابان احمد آباد می باشد که انواع لباس های مردانه در انواع مدل ها و برند ها یافت می شود.

 

در مشهد طلا و جواهر از کجا بگیریم؟

بازار طلا فروشان و جواهرات در مشهد بسیار زیاد است، اما از معروف ترین بازار طلا فروشان می توان به بازار لیدوما (چهار طبقه) واقع در خیابان جنت اشاره کرد. به غیر از آن پاساژ طلا ارگ و پاساژ طلای مدرس نیز در نزدیکی خیابان جنت قرار دارند. اگر به دنبال طلا و جواهر لوکس می گردید می توانید سری به پاساژ آرمتیاژ، پروما و الماس شرق بزنید تا بتوانید اجناس لوکسی تهیه نمایید.

بورس طلا و جواهرت در مشهد

 

بورس جهیزیه و لوازم خانگی در مشهد کجاست؟

برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی می توانید به بازار امیر واقع در بزرگراه کلانتری بروید زیرا هم تنوع بالایی دارند و هم می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید کنید. مجتمع امیر از ساعت 10 صبح الی 22 باز می باشد. یکی از دیگر از بورس های لوازم خانگی و جهیزیه مجتمع یاس می باشد که شعبه های مختلفی در پیروزی، مجتمع تجاری اطلس، سناباد، مجتمع امیر، پاساژ گوهرشاد و معلم دارد.

مشهد چی کجا؟

 

بهترین سیسمونی ها در مشهد کجاست؟

خرید سیسمونی اولین قدم برای آمادگی از نگهداری فرزند دلبندتان می باشد و ذوق و شوق زیادی همراه خود دارد. برای تهیه و خرید سیسمونی با کیفیت، تنوع بالا و قیمت های مناسب می توانید به سیسمونی نی نی سالن شاپ واقع در پاساژ آرمیتاژ، سیسمونی مهر واقع در بلوار هفت تیر، نبش هفت تیر9، سیسمونی نی نی بان واقع در محله بهاران، بلوار ساجدی، خانه کودک واقع در آبکوه  و برخی از بورس های سیسمونی واقع در بازار هفده شهریور ، پاساژ الماس شرق، پاساژ فردوسی و خیابان سناباد مراجعه نمایید.

بورس سیسمونی در مشهد

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا بتوانیم پاسخ کاملی به سوالات مشهد چی و کجا بدهیم! یعنی هرچیزی که در مشهد خواستید را بتوانید با مطالعه این مقاله پیدا کنید. تیم پاشا گشت پارس هموراه در پی تلاش است تا شما عزیزان بتوانید سفر و اقامت راحتی را در شهر مشهد داشته باشید. اگر می خواهید به مشهد سفر کنید و سفری بی دردسر و پر از آرامش داشته باشید کافی است تا تور مشهد را از سایت ما تهیه نمایید. برای مشاوره های رایگان می توانید با شماره 05138114941 تماس حاصل فرمایید.

پرسش پاسخ های متداول
از سوغاتی های اصیل مشهد می توان به زرشک، زعفران، خشکبار، نقل و نبات، جیلی بیلی، نخود و کشمش، قالی و گلیم، ارغوان بافی، پوستین، زیور آلات عقیق، عطر، مهر و تسبیح و … اشاره کرد.
برای خرید کت و شلوار و لباس های دامادی می توانید به خیابان جنت و مدرس بروید تا با انبوهی از کت و شلوار های شکیل و زیبا رو به رو شوید. یکی از دیگر از بورس های کت و شلوار در پنجراه سناباد و خیابان احمد آباد می باشد که انواع لباس های مردانه در انواع مدل ها و برند ها یافت می شود.
برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی می توانید به بازار امیر واقع در بزرگراه کلانتری بروید زیرا هم تنوع بالایی دارند و هم می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب خرید کنید. مجتمع امیر از ساعت 10 صبح الی 22 باز می باشد.
کافی شاپ های خوب زیادی دارد و چند مورد از آنها عبارتند از کافه رستوران فودفکتوری، کافه کیوسک، کافه رستوران دیت، کافه کاسابلان، کافه رستوران اسپرلوس و … می باشد.
آخرین مطالب