لوگو سفید پاشا 24

هتل زامبی کیش | وحشت و هیجان

اگر حس می کنید که خیلی شجاع هستید و از چیزی نمیترسید، یا دلتان یه هیجان و آدرنالین بالا می خواهد، بفرمایید به هتل زامبی کیش خوش آمدید.
هتل زامبی کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر هتل زامبی کیش | وحشت و هیجان

هتل زامبی کیش یکی از مجموعه تم پارک های جدید در جزیره کیش می باشد که به تازگی در مجموعه تفریحی میکامال کیش افتتاح گردیده است. اگر حس می کنید که خیلی شجاع هستید و از چیزی نمیترسید، یا دلتان یه هیجان و آدرنالین بالا می خواهد، بفرمایید به هتل زامبی کیش خوش آمدید.

 

معرفی هتل زامبی کیش

هتل زامبی که یکی از مجموعه های اتاق فرار و قلعه وحشت می باشد، در مساحت 550 مترمربع در طبقه 4 مجموعه تفریحی میکامال کیش طراحی شده و از پائیز 1402 شروع به فعالیت کرده است. شما می توانید با تهیه بلیط هتل زامبی کیش حدود 30 دقیقه الی یک ساعت با همراهی تور لیدر از این مجموعه هیجان انگیز بازدید نمایید و خاطرات منحصر به فردی از جزیره کیش با خود داشته باشید.

هتل زامبی کیش

 

تجربه ای متفاوت در هتل زامبی در کیش

تمامی هتل ها نشانه از سکون و آرامش است ولی هتل زامبی دقیقا برعکس این عمل می کند. در هتل زامبی شما اقامتی کوتاه مدت به همراه ترس و هیجان زیاد را تجربه خواهید کرد. ساختمان و فضای داخلی این هتل به گونه طراحی شده است که در تمامی لحظات بتوانند شما را بترسانند و هیجان را القا کنند. از تصاویر روی دیوار گرفته تا دکور و گریم کارکنان هتل، همه و همه دست به دست هم داده اند و برای ترساندن شما آماده هستند. به نوعی می توان گفت شما بازیگر یک فیلم ترسناک هستید.

جالب است بدانید سرمایه گذارهتل زامبی کیش همان شرکت سازنده پارک ژوراسیک کیش و تم پارک سفر به دور دنیا در کیش می باشد.

هتل زامبی کیش

 

نقاط قوت هتل زامبی‌ کیش چیست؟

  • بزرگ ترین اتاق فرار خاور میانه
  • اکتور های حرفه ای
  • تجهیزات حرفه ای
  • استفاده از به روز ترین متد ها برای ترساندن شما
  • واقع در مجموعه تفریحی میکامال کیش

 

هتل زامبی مناسب چه رده سنی است؟

هتل زامبی برای کودکان زیر 12 سال و افرادی که بیماری های قلبی و عروقی دارند، توصیه نمی شود.

 

آدرس هتل زامبی کیش چیست؟

هتل زامبی در جزیره کیش، بلوار رودکی، مجموعه تفریحی میکامال، در طبقه 4 واقع شده است.

 

وجه تمایز هتل زامبی با دیگر اتاق فرار های ترسناک چیست؟

هتل زامبی‌کیش که به تازگی تاسیس شده است با طراحی های ویژه، سناریوی جدید، توجه به ریزجزئیات و … تجربه ای متفاوت از تمامی اتاق فرار ها و قلعه وحشت هایی است که تا به حال رفته اید. سناریوی این هتل به گونه ای نوشته است که بتواند شما را در یکی از واقعی ترین تجربه های ترسناک قرار بدهد. حالا اگر فکر می کنید که نیاز به هیجان و وحشت دارید، یک گروه 5 نفره از دوستان پایه جمع کنید و بلیط هتل زامبی را رزرو نمایید.

هتل زامبی کیش

 

مجموعه تفریحی میکامال کیش

همانطور که در بالا گفتیم هتل زامبی در مجموعه میکامال واقع شده است و در این مجموعه انواع و اقسام تفریحات جالب وجود دارد. شما می توانید با مطالعه مقاله مجموعه تفریحی میکامال کیش به خوبی با این مرکز تفریحی و تجاری آشنا شوی تا بعد از تجربه هیجان انگیز و ترسناک در هتل زامبی به بخش های دیگر میکامال سر بزنید و حسابی خوش بگذرانید.

خوش بگذره!

آخرین مطالب