لوگو سفید پاشا 24

پارک ژوراسیک کیش | تم پارک سنتر کیش

در پارک ژوراسیک کیش واقع در مجموعه تم پارک سنتر کیش، که یکی از بزرگترین پارک‌های ژوراسیک سرپوشیده در خاور میانه می باشد؛ می توانید تجربه هیجان انگیزی داشته باشید.
پارک ژوراسیک کیش | تم پارک سنتر کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر پارک ژوراسیک کیش | تم پارک سنتر کیش

در پارک ژوراسیک کیش واقع در مجموعه تم پارک سنتر کیش، که یکی از بروز ترین و بهترین مجموعه های در جزیره است؛ شما می توانید تجربه بسیار متفاوتی از دنیای دایناسور ها داشته باشید. پس با ما همراه باشید تا این پارک متفاوت را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی پارک ژوراسیک کیش

پارک ژوراسیک کیش، با مساحتی بالغ بر 3500 متر مربع، به عنوان یکی از بزرگترین و مهیج‌ترین پارک‌های ژوراسیک سرپوشیده در خاورمیانه می باشد. با ورود به این فضا، تازه‌ترین و شگفت‌انگیزترین سفر را به دنیای دایناسورها تجربه می کنید. این پارک که جزء بخش‌های تم پارک سنتر کیش است، با موقعیت مکانی استراتژیک خود در میدان غروب و خیابان جهان، تجربه‌ای منحصر به فرد از جهان گذشته را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

تم پارک سنتر کیش

 

منظور از پارک ژوراسیک چیست؟

شاید این سوال پیش بیاید که ژوراسیک چیست؟ ژوراسیک “Jurassic” نام یکی از دوران های زمین شناسی حدود 145 الی 200 میلیون سال پیش است. در دوره ژوراسیک اولین مهره داران، ماهی ها، پرندگان و موجودات عظیم الجثه ای به نام دایناسور ها پدید آمدند. سال ها پیش نویسنده مشهور آمریکایی با نام مایکل کرایتون رمانی با نام پارک ژوراسیک نوشت و دانشمندان نیز با شبیه سازی دی ان ای ها در زمین شناسی توانستند مدل های مختلفی از دایناسور را خلق کنند. چند سال بعد کارگردان حرفه ای هالیوود با نام استیون اسپیلبرگ یک فیلم سینمایی از پارک ژوراسیک ساخت و این بهانه ای شد تا در سرتاسر دنیا تم پارک هایی با موضوع دایناسور ها ساخته شود و نام ژوراسیک را برای آن برگزینند. اولین پارک ژوراسیک ایران در تهران راه اندازی شد سپس پارک ژوراسیک مشهد، کیش و دگر نقاط کشور احداث شد.

 

تم پارک سنتر کیش

تم پارک سنتر کیش، یک تلفیق فرهنگی از فضاهای تفریحی، گردشگری و آموزشی است. این مجموعه با ترکیب دو بخش اصلی، مجیک پارک و پارک ژوراسیک، توانسته است تنوع بی‌نظیری از تجربیات را برای افراد تمام سنین فراهم آورد. این تم پارک به‌عنوان یک مقصد تفریحی خانوادگی بی‌نظیر شناخته می‌شود که با تمرکز بر روی جذابیت‌های بصری و آموزشی، هر بازدیدکننده را به دنیای متفاوت و مهیجی می‌برد.

 

بخش های مختلف پارک ژوراسیک کیش | بزرگترین پارک ژوراسیک سرپوشیده در خاور میانه

تم پارک سنتر کیش بخش های گوناگون و جذابی دارد که می تواند ساعت ها شما و عزیزانتان را سرگرم کند؛ در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

 

دنیای دایناسور ها

یکی از قسمت‌های جذاب پارک ژوراسیک کیش، جنگل دایناسورهاست. این بخش با استفاده از واقعیت افزوده، محیط جنگلی پر از دایناسورهای زنده را به تصویر می‌کشد. بازدیدکنندگان در اینجا شاهد زندگی هیجان‌انگیز دایناسورها خواهند بود که در ابعاد های شبیه به واقعیت هستند. این مجموعه تجربه‌ای حیرت‌انگیز از دوران گذشته را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

پارک ژوراسیک کیش

 

اتاق اژدها در مجیک پارک کیش

این بخش شبیه به دیگر پارک‌های ژوراسیک با مجموعه‌های بزرگ از دایناسورها است. اما تفاوت آن وجود 2 سازه ای متحرکی به طول 6 متر از اژدهای عظیم الجثه به چشم می خورد که اثرات صوتی، دود، آتش و … جلوه‌ های ویژه را ایجاد می کند.

اتاق اژدها در تم پارک سنتر کیش

 

اتاق‌های تمام آیینه

اتاق‌های تمام آینه یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب پارک ژوراسیک کیش است. این اتاق‌ها با آینه‌های خاص و ترکیب‌های هنری، بازدیدکنندگان را به دنیایی از جذابیت های بصری می‌برند؛ چالش شما یافتن راه خروجی است. از آینه‌های اینتراکتیو تا تجربه گم‌شدن در دریا از جمله زمینه‌های جذابی هستند که در این بخش تجربه خواهید کرد.

اتاق آیینه تم پارک سنتر کیش

 

سلفی روم

تم پارک کیش با داشتن سلفی روم، به بازدیدکنندگان فرصتی برای گرفتن عکس‌هایی جذاب و خاطره‌انگیز ارائه می‌دهد. فضاهای طراحی‌شده با دقت، امکان ساخت لحظات شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی را فراهم می‌سازند.

سلفی روم در تم پارک سنتر - لوکیشن های عکاسی

 

اتاق خطای دید

پنجمین موزه برتر دنیا اتاق خطای دید این مجموعه می باشد در آن آیتم های بسیار جالب و جذابی مانند دنیای جاذبه، دنیای بی نهایت، دنیای بلک لایت، خطای دید و آثار سه بعدی جای گرفته اند.

تم پارک سنتر کیش

 

اتاق‌های ۹۰ درجه

در این بخش از تم پارک سنتر، اتاق‌های ۹۰ درجه وجود دارد که به واسطه خطای دید و تجهیزات مدرن، تجربه‌ای بی‌نظیر از واقعیت گذرا را ارائه می‌دهند. بازدیدکنندگان در این اتاق‌ها می‌توانند به یک دنیای متفاوت و فراموش‌نشدنی سفر کنند و عکس های منحصر به فردی به یادگار بگیرند.

اتاق های 90 درجه خطای دید

 

امکانات پارک ژوراسیک کیش چیست؟

  • مجموعه بزرگ و متنوع
  • رستوران
  • کافی شاپ
  • آتلیه عکس
  • فروشگاه اسباب بازی
  • سالن انتظار
  • سرویس بهداشتی

 

آدرس پارک ژوراسیک کیش

جزیره کیش، خیابان غروب،میدان غروب، خیابان جهان، تم پارک سنتر کیش

 

سخن پایانی

پارک ژوراسیک کیش به عنوان یک مقصد پرطرفدار و متنوع، توانسته است تجربیات فراموش‌نشدنی را برای هر سن و سال فراهم کند. اینجا جاذبه‌های زیادی به همراه فضاهای آموزشی و سرگرم‌کننده وجود دارد که هر بازدیدکننده را به یک ماجراجویی منحصر به فرد در دنیای دایناسورها سوق می‌دهد.

امیدوارم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و طی سفر به جزیره با تور کیش بتوانید خاطرات خوشی را سپری کنید. مجموعه پاشا گشت پارس همواره در تلاش برای رفاه، راحتی و سفری خوشایند برای شماست.

آخرین مطالب