لوگو سفید پاشا 24

رستوران دریایی کیش | بهترین منوی غذای دریایی

5 مورد از بهترین رستوران دریایی کیش را که متنوع ترین و با کیفیت ترین منو های غذایی را دارند به شما معرفی کردیم تا لذت چشیدن طعم های ناب دریایی را از دست ندهید.
رستوران دریایی کیش
موضوعات این مقاله

به اشتراک بگذارید

مقدمه ای بر رستوران دریایی کیش | بهترین منوی غذای دریایی

غذا و خوراکی های هر منطقه بخش مهمی از آداب و رسوم و سبک زندگی آن می باشد. سفر به جاهای مختلف همیشه همراه با کسب تجربه های جدید و مختلفی می باشد از این رو امتحان کردن غذاهای محلی و مختص هر منطقه ای بسیار جالب و هیجان انگیز است. بنابراین ما تصمیم داریم در این مقاله چند مورد از بهترین رستوران دریایی کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم تا از مزه غذاهای دریایی تازه صید شده و با کیفیت در کیش به نحو احسنت لذت ببرید.

 

معرفی بهترین رستوران دریایی کیش

ایرانی ها همیشه برای غذا خوردن اهمیت ویژه ای قائل هستند به خصوص اگر در سفر باشیم دلمان می خواهد طعم ها و غذاهای جدیدی را امتحان کنیم. جزیره کیش نیز از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار است و انواع غذاهای محلی، فست فود، غذای ایرانی اصیل و انواع غذاهایی دریایی را داراست. برای اینکه بتوانید در هنگام سفر به کیش، بهترین ها را امتحان کنید در ادامه به معرفی چند مورد از با کیفیت ترین و معروف ترین رستوران دریایی کیش پرداخته ایم. اگر هم مشتاق خوردن غذاهای دریایی نیستید، می توانید مقاله های:

را با کلیک کردن یا با مراجعه به وبلاگ ما مطالعه نمایید.

بهترین رستوران دریایی کیش

 

رستوران دریایی میرمهنا کیش

رستوران دریایی میرمهنا کیش، یکی از بهترین رستوران های دریایی در جزیره کیش است. این رستوران برجسته علاوه بر منوی بی‌نظیری که دارد، به دلیل کیفیت بالای غذاهایی که در آن سرو می‌شوند، به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های دریایی در کیش شناخته می‌شود. البته، این کیفیت بالا در تهیه غذاها منجر به افزایش قیمت آنها نیز شده است. رستوران میرمهنا در نزدیکی ساحل قرار دارد که به شما امکان می‌دهد در حین لذت بردن از غذا، از چشم انداز فوق‌العاده زیبای اطراف لذت ببرید. یکی از ویژگی‌های جذاب دیگر این رستوران، برگزاری موسیقی زنده در زمان سرو غذا است. در منوی گوناگون رستوران میرمهنا می‌توانید از انواع غذاهای دریایی، خوراک‌های محلی و گوشت کباب لذت ببرید.

رستوران دریایی میرمهنا کیش

 

آدرس رستوران میرمهنا کیش

جزیره کیش، خیابان پروین اعتصامی، مجاور هتل تاپ رز

تلفن: 07644422855

 

رستوران دریایی هواری کیش

رستوران دریایی هواری یک مقصد ویژه برای علاقمندان به غذاهای سنتی کیش است. این رستوران با طعم و طراوت منحصر به فردی که در آشپزی محلی و استفاده از ادویه‌های اختصاصی آن به کار رفته، تمایز ویژه‌ای را به این غذاها می‌بخشد. هواری یکی از بهترین رستوران‌های دریایی کیش است که توسط بومیان و محلی ها اداره می شود و به شما امکان می‌دهد تا انواع غذاهای سنتی و محلی کیش را تجربه کنید. علاوه بر آن، با ارائه فست فود، مناسب برای کودکان و آنانی که به غذاهای دریایی و محلی علاقه ندارند نیز می‌باشد. منوی رستوران شامل انواع شاه‌میگو و خرچنگ، سوپ مخصوص دریایی، سالاد، سمبوسه میگو، استیک ماهی و غذاهای معروف دیگر است. همچنین، سرویس تحویل در منزل نیز برای افرادی که قادر به حضور در رستوران نیستند، در نظر گرفته شده است.

رستوران هاواری کیش

 

آدرس رستوران هواری کیش

جزیره کیش، شهرک صدف، میدان گلستان، رو به رو مسجد امام حسن مجتبی

تلفن: 07644445151

 

رستوران توتی فروتی کیش

رستوران دریایی توتی فروتی، یکی از رستوران های مشهور و بزرگترین رستوران دریایی در جزیره کیش است. این رستوران در سال 84 تأسیس شده و توانسته است جایگاهی ممتاز در صنعت رستوران های دریایی کیش به دست آورد. جذابیت اصلی این رستوران، محیط دلنشین و خیره کننده ای است که در کنار اسکله دریا قرار دارد. با داشتن فضای بزرگ ، میهمانان به راحتی می توانند انتخاب کنند که در فضای بسته یا باز غذا خود را میل نمایند. علاوه بر این، وجود یک کافی شاپ در بالای رستوران این امکان را به مهمانان می دهد تا از نوشیدنی های مختلف لذت ببرند. امکانات دیگر این رستوران شامل موسیقی زنده، پارکینگ و امکان رزرو میز است. این رستوران موجب می شود لحظات خاصی را در کنار دریا به یاد بسپارید.

فست فود توتی فروتی کیش

 

آدرس رستوران توتی فروتی کیش

جزیره کیش، انتهای بلوار دریا، جنب اسکله تفریحی

شماره تماس: 07644450452

 

رستوران رویال استار کیش با متنوع ترین منوی دریایی

رستوران دریایی رویال استار با محیط شیک و لوکس خود یکی از بهترین رستوران دریایی در جزیره کیش است. این رستوران در سال 91 و با هدف ارائه غذاهای ایرانی و خارجی به میهمانانش تأسیس شد. رویال استار به دو قسمت رو باز و سرپوشیده تقسیم شده است و قسمت داخلی آن قادر به پذیرایی از 100 نفر می باشد.  پرسنل حرفه‌ای آن توانایی صحبت در سه زبان انگلیسی، عربی و فارسی را دارند که برای مسافران خارجی مناسب است. در منوی رستوران می‌توان انواع غذاهای دریایی مانند میگو سوخاری، استیک ماهی، بشقاب میکس تنوری و طیف گسترده‌ای از کباب‌ها و غذاهای فرنگی نیز یافت می شود. برای صبحانه و عصرانه نیز می‌توانید به رستوران رویال استار سر بزنید. این رستوران امکاناتی همچون اینترنت رایگان، پارکینگ، زمین بازی برای کودکان و موسیقی زنده را نیز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد.

رستوران رویال استار کیش

 

آدرس رستوران رویال استار کیش

جزیره کیش، بلوار صدف، فاز 1، مجتمع بساک، طبقه سوم

تلفن: 07644454071

 

رستوران خرچنگ کیش

رستوران خرچنگ در سال 1399 تاسیس شد و در حال حاضر جزو بهترین رستوران های دریایی کیش مشغول به فعالیت می باشد. از ویژگی های بارز رستوران خرچنگ می توان به تازگی و کیفیت بالای غذاهایش اشاره کرد که هنگام نوش جان کردن غذا می توانید حس تازگی و طعم نمک و زلالی دریای جنوب را تجربه کنید. همچنین این رستوران با اجرای موسیقی زنده هنگام سرو غذا، لذت غذا خوردن را برایتان دوچندان می کند. از معروف ترین غذاهای منوی دریایی رستوران خرچنگ نیز می توان به شاه میگو، بشقاب دریایی، میکس سوخاری، چلوقلیه ماهی و سالاد ویژه رستوران خرچنگ اشاره کرد.

رستوران دریایی کیش

 

آدرس رستوران خرچنگ کیش

جزیره کیش، در نزدیکی بازار بزرگ پردیس، جنب ساختمان هدیش

تلفن: 09120089839

 

سخن پایانی

در این مقاله 5 مورد از بهترین رستوران دریایی در کیش را که متنوع ترین و با کیفیت ترین منو های غذایی را دارند را به شما همراهان همیشگی معرفی کردیم. هنگامی که با تور کیش به این جزیره سفر کردین، لذت چشیدن طعم های ناب دریایی را از دست ندهید.

پاشا گشت پارس، همراه همیشگی شماست.

آخرین مطالب