بیشترین تخفیف در رزرو تلفنی (05134025)

مجموعه پاشا گشت پارس یک گروه رزرو تور و هتل می‌باشد که از آبان ماه سال ۱۴۰۰ فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلی این مجموعه فراهم کردن اسکان، رفاه و آرامش برای مسافران عزیز می‌باشد. پاشا گشت در رزرو تور و هتل‌های مشهد بسیار فعال بوده و به رزرو بیش از ۱۲۰ هتل در مشهد می‌پردازد. خوب است بدانید نیرو های حاضر در آژانس مسافرتی و گردشگری پاشا گشت پارس بیش از ۱۰ سال سابقه فعالیت در حوزه‌های گردشگری دارند. پرسنل این مجموعه سعی دارند تا مسافران امام رضا (ع) در زمان سفر به مشهد برای اقامت خود دچار مشکل نشوند و با منصفانه‌ترین قیمت، برای آن‌ها هتل رزرو کنند. در ادامه با خدمات این مجموعه مسافرتی بیشتر آشنا خواهیم شد

مجوز های پاشا گشت پارس
پاشا گشت پارس

این مجموعه دارای دو شعبه در مشهد و تهران است. برای اقدام به رزرو هتل یا تور از این مجموعه می‌توانید به سه شیوه آنلاین، تلفنی و یا مراجعه حضوری به یکی از شعب حضوری در مشهد یا تهران اقدام نمایید. پشتیبانی تلفنی این مجموعه تشکیل شده از افراد آموزش دیده و مجرب که به طور ۲۴ ساعته می‌توانید با آن‌ها در ارتباط باشید. پشتیبانی تلفنی ۲۴ساعته مجموعه پاشا بر اساس نیاز‌های مسافران بهترین هتل را به آن‌ها برای اقامت معرفی می‌کنند. پشتیبانی مجموعه از ابتدای سفر تا انتهای سفر با مسافران در ارتباط هستند و در صورت بروز مشکل، آن‌ها را راهنمایی خواهند کرد.

شما می‌توانید در هرکجا که هستید به راحتی اگر هتل یا تور می‌خواهید از سایت پاشاگشت پارس رزرو کنید یا اگر نیاز به اطلاعت بیشری نیاز دارید بصورت تلفنی با پشتیبانی پاشاگشت تماس برقرار کنید و همه‌ساعته مشاوره شوید، با همه این ابزار ها که برای سهولت ، ذخیره انرژی و  زمان انجام این فرایند برای شما طراحی شده ، شما می توانید در صورت نیاز به صورت حضوری در محل دفتر آژانس مراجعه کنید.

 

شما در زمان سفر با هر مشکلی که مواجه شوید و یا هر سوالی که در رابطه با شهر مشهد و جزیره کیش داشته باشید در کنار شما خواهیم بود. با رزرو تور‌های مشهد می‌توانید از خدماتی مانند پارک‌های آبی و جاذبه‌های دیدنی و تفریحی مشهد نیز استفاده کنید. همچنین تور‌های مشهد اکثرا دارای ترانسفر رایگان، اقامت با صبحانه و ناهار و شام و سرویس‌های رفت و برگشت به حرم نیز می‌باشند. اکنون با پیشرفت تکنولوژی، تمام مردم به سمت فناوری‌های انلاین و پیشرفته روی آورده اند. تکنولوژی این امکان را به شما می‌دهد تا به راحت‌ترین روش ممکن و تنها با چند کلیک کار‌های مهمی را به سهولت انجام دهید خرید کنید، کار کنید، بسازید و بفروشید. به راحت‌ترین حالت ممکن بلیت تهیه کنید برای شهر دیگر هتل رزرو کنید. تمام اینکار‌ها نه تنها به زمان شما ارزش می‌بخشد بلکه به بسیاری از مشکلات درون شهری مانند ترافیک و رفت و آمد‌ها کمک کرده است. در راستای این موضوع شما با رزرو آنلاین هتل و تور به راحتی فشردن چند کلیک ساده اقدام به رزرو و پیگیری آن کنید.

پرسنل آژانس هواپیمایی و مسافرتی پاشا گشت پارس با افتخار سال های طلایی را پشت سر گذاشته اند و توانسته‌اند در همین مدت کم افتخارات زیادی را کسب کنند. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین افتخارات این مجموعه رضایت مردم و مسافران است. این مجموعه در حال حاضر در زمینه رزرو تور و هتل‌های کیش و مشهد کار می‌کند و اهداف آینده این مجموعه رزرو هتل و تور در سراسر کشور و همچنین تور‌های خارجی نیز می‌باشد. نکته دیگر در رابطه با این مجموعه که چشم انداز  آینده کاری ما است میتوان از خدماتی دیگر مانند رزرو هتل در سراسر کشور ، سلامت و زیبایی ، صدور بلیط هواپیما داخلی و خارجی ، تور‌های خارجی ، صدور بیمه و صدور ویزا  نیز نامبرد که برمزیت‌های آن اضافه می کند. پاشا گشت دارای یک سایت به نام Pasha24. net می‌باشد که از طریق آن می‌توانید خیلی سریع اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود در مشهد یا کیش کنید. سایت این مجموعه هر روزه آپدیت شده و همواره در حال به روزرسانی است تا شما با قیمت هتل‌ها و اخبار به روز در رابطه با هتل‌ها و تور‌های مسافرتی آشنا شوید.

چرا پاشا گشت پارس؟

قطعا اینکه در سفر شما خدایی نکرده به مشکل نخورید از محل سکونت خود راضی باشید و حتی در شهر مورد نظر خود سردرگم نشوید و هزینه وافر را متحمل نشوید و از سفر و هتل خود راضی باشید به قدری مهم است که انتخاب یک دوست برای آدم مهم است، در هرصورت هرشخصی به مسافرت می‌رود تا خیالی راحت پیدا کند و روحیه‌ای عوض کند. تبریک! شما با انتخاب پاشاگشت پارس تمام موانع ناراحت کننده را پشت سر گذاشته اید. شما با انتخاب پاشاگشت می‌توانید بهترین هتل در رنج قیمتی مد نظر خود را داشته باشید پس خیال خود را آسوده نمایید و با اطمینان با پاشا سفر کنید.

پشتیبانی مجرب پاشا گشت پارس با بیش از ده سال سابقه کاری در رزرو تور‌های مختلف مشهد و کیش درخشان بوده‌اند. ما برای شما مسافرین عزیز و محترمی که قصد سفر به مشهد و کیش را دارند این سایت را ساختیم تا به راحتی و سهولت تنها با چند کلیک ساده و یک تماس حتی در خانه خود در سایت بتوانید مارا پیدا کنید و به صورت رایگان مشاوره شوید تا بهترین گزینه برای اقامت و سفر خود را انتخاب نمایید.

شما بر اساس نیازی که دارید و بودجه مورد نظر خود، تنها با تماس با پشتیبانی ما در کمترین زمان، بهترین گزینه را در اختیار شما قرار می‎‌دهند و در صورت تمایل برای شما هتل یا تور منتخب را رزرو می‌کنند.

پرسنل رزرواسیون پاشاگشت بصورت حضوری از تمام هتل‌های موجود در شهر مشهد بازدید کردند و می‌توانند به بهترین کیفیت ممکن شما را  راهنمایی کنند و بر اساس تعداد نفرات ، بودجه و خواسته شما بهترین هتل و با کیفیت موجود را برای شما رزرو کنند تا از سفر و اقامت خود نهایت رضایت را داشته و خاطره‌ای زیبا و به یادماندنی برای خود و دلبستگان خود داشته باشید.

 ما با شما صادق هستیم،  رفتار صادقانه پرسنل زحمتکش ما باشما باعث حس اطمینان شما به ما می‌شود. این موضوع نه تنها درباره رزرو هتل و تور بلکه در راهنمایی ما با مسافران محترم خود نیز همواره رعایت می‌شود. همچنین مشاوره سریع و دلسوزانه به شما از اصول مهم پاشاگشت است.

در تمام طول سفر خود با تور ، پشتیانان مجرب و آموزش دیده ما مانند یک همسفر و راهنما همراه شما هستند تا در صورت بروز مشکل سریع مشکل را برای شما رفع نمایند یا در صورت داشتن سوال همچنین از آن‌ها راهنمایی بگیرید.

از پاشا گشت چگونه هتل رزرو کنیم؟

یکی از معتبر‌ترین سایت‌های رزرو هتل با بیش از ده سال سابقه کاری پرسنلی در زمینه رزرو هتل‌های مشهد و هتل‌های کیش، پاشاگشت است. پاشاگشت با استفاده و بهره گیری از تمام استاندارد‌های روز دنیا امکان این را فراهم کرده تا در کوتاه‌ترین زمانی که می‌توانید از روی پلن ‌های سایت با اتصال اینترنت هتل رزرو کنید.

پس از رزرو هتل مورد نظر خود فرم مشخصات خود و واچر (تاییدیه رزرو هتل از سوی سامانه رزرواسیون) خود را دریافت می‌کنید همچنین شماره پیگیری شما به شما نشان داده خواهد شد. اگر رزرو شما بصورت تلفنی باشد پرسنل پشتیبانی فرم مورد نیاز را برای شما به صورت پیامک یا داخل اپلیکیشن‌های اجتماعی ( مانند واتساپ) ارسال می‌نمایند.

ساعات تحویل اتاق‌ها یا (چک این) ساعت ۱۴ و همچنین  ساعت خروج و تحویل اتاق‌ها (چک اوت) ساعت۱۲ می باشد.

شما به واسطه دریافت این فرم می‌توانید مشخصات هتل یا اتاق خود را بازبینی کنید تا در صورت‌عدم رضایت یا مغایرت پیگیری نمایید. در صورت‌عدم رضایت از هتل برای شما هتل مناسب‌تری برای اقامت خود فراهم می‌کند.

برای مسافرانی که از پاشاگشت پارس هتل و تور رزرو می‌کنند سه هدف مشخص وجود دارد که برای تمام آن‌ها می‌توانند روی ما حساب باز کنند. در حدود بیست درصد از مسافرانی که به پاشاگشت مراجعه می‌کنند مقصد درمانی دارند، پاشاگشت پارس به دلیل داشتن مجوز از سازمان گردشگر سلامت میتواند منبع مورد اعتمادی برای کسانی که می‌خواهند عمل‌های زیبایی یا درمانی انجام دهند باشد.

شهر بزرگ مشهد مقصد اصلی بسیاری از مسافرانی که قصد زیارت دارند، در حدود پنجاه درصد مسافران به دلیل زیارت سفر می‌کنند و پاشاگشت پارس می‌تواند بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند. از دیگر مسافرانی که به قصد تفریح سفر می‌کنند دو مقصد کیش و مشهد را برای خود بر می گزینند و در تمام این گزینه‌ها پاشاگشت پارس بهترین و منصف‌ترین راهنما برای شما می‌باشد همچنین پاشاگشت تحت نظر سازمان میراث فرهنگی اداره می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان کامل آرامش سفر خود را به ما بسپارید.

سامانه پاشاگشت پارس همواره در تلاش بوده تا بر خدمات خود افزون کند. در راستای خدمات‌رسانی به میهمانان خود در طی چند سال اینده پاشاگشت پارس اهداف معینی را برای  خود برگزیده تا سطح کیفی خود را بالا ببرد. ما قصد داریم در اینده‌ای نزدیک هواپیما و پرواز ها را چارتر نماییم و در اختیار مسافران عزیز و محترم خود قرار دهیم. از دیگر اهداف ما گارانتی کردن هتل‌های عالی و درشان مسافران گرانقدر بوده تا به راحتی از پاشاگشت هتل‌های گارانتی شده مشهد و کیش همچنین استانبول را رزرو نمایند. باعث افتخار برای ماست که برای شما خدمات‌رسانی نماییم تا با مهر و اعتماد شما و پیشرفت ما و همچنین باعث اشتغال‌زایی برای افراد زیادی در حدود ۲۰۰ نفر بشود.

فرم درخواست مشاوره رایگان

با تکمیل این فرم مشاورین ما بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت تا راهنمایی های لازم قبل از رزرو را به شما ارائه بدهند.

فرم درخواست مشاوره رایگان

با تکمیل این فرم مشاورین ما بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت تا راهنمایی های لازم قبل از رزرو را به شما ارائه بدهند.